Maskerad

VLindgren

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2007
Hoj
Röd/Vit 600
Då var det tydligen dags för en maskeradfest.

Tyvärr står det lite still i huvudet när det gäller utklädnad, men jag har fått förslag på exempelvis borat och tarzan, men borat vet jag inte om jag känner mig "tillräckligt säker" att föreställa :rolleyes:

Iaf, ös gärna på med förslag om vad man kan dra på sig för utstyrsel.
Jag vill ha någon form av speciell utklädnad, utstickande är alltid bra :D

Ska försöka hitta lämpliga kläder hos någon kompis eller bekant, men resterande saker som färg, skägg mm får kosta ett par hundra.

Pumpa gärna på med förslag :yoparty

Struts kanske :tummenupp

Har precis beställt en maskeraddräkt då vi ska ha stor halloweenfest den 1:a november. Fan vad svårt det är att komma på något, hittar man något vettigt så är det antingen för dyrt eller så är det gummimask till skiten.
Jag valde att klä ut mig till skelett, ska personifiera dräkten litegrann när jag får den.
Den här *skit*sidan beställde vi av, jag och tjejen. Hon beställde iofs dräkten på ett annat ställe men lite smink och skit här.

http://www.funnyproducts.se/

Den här skulle tjejen vara, min var inte lika vågad som hennes... http://butiken.extremez.se/?artnr=LC8066

Gå ihop tre kompisar och va Ghostbusters - Been there, done that :D
Alla har beiga rockar, killen i mitten har en låda på ryggen. Killarna på sidorna har varsin dammsugarslang (spöksug) som är ansluten till lådan i mitten.
Kung! :fakta

Maskerad...osv

Den här skulle tjejen vara, min var inte lika vågad som hennes... http://butiken.extremez.se/?artnr=LC8066

Fan jag ska också på Halloweenfest! Har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till men vill gärna sticka ut lite, är inte rädd för att göra bort mig.

Den första sidan var otroligt ful och hade bara skit men jag gillar baddräkten som fanns på sida nr 2 du länkade till :D, tyvärr fanns den inte i min byst-storlek.

Iprenmannen
Robert -boxer
Homer Simpsion
Gjert Fylking
Korkeken i tjuren färdinand
Farbror Frej
iPod
Högtalare

Haha njaa, kan bli svårt att genomföra på ett snyggt sätt :huvet

Ghostbusters var ganska bra förslag.
Borde kanske tillägga att det inte är någon halloweenmaskerad, utan bara en 18års fest så skelett, dracula osv går nog tyvärr bort.

Finns det några kända personer som är lätta att imitera? Med speciella drag?
( Inte Lasse kongo :arsele )

Iprenmannen
Robert -boxer
Homer Simpsion
Gjert Fylking
Korkeken i tjuren färdinand
Farbror Frej
iPod
Högtalare

Inget av dem var dåliga och stoppas i därmed mycketmöjligt-lådan. :tummenupp
Edit: eventuellt korkeken då :gnissla

Last edited:
Jokern i senaste Batman. Är du dålig på att sminka dig (vilket jag förutsätter att du är) så kommer du bli GRYM!!!!

Borde kanske tillägga att det inte är någon halloweenmaskerad, utan bara en 18års fest så skelett, dracula osv går nog tyvärr bort.

Klä ut dig till 19-åring.:tummenupp

Jokern i senaste Batman. Är du dålig på att sminka dig (vilket jag förutsätter att du är) så kommer du bli GRYM!!!!

Fan det funderade jag med på, det kanske inte är Halloween? Men han är ju fan läbbig så det borde ju funka, känns lite tacky dock, som om fler kommer vara det för att det är aktuellt.

Last edited:
En grön pyjamas och lite tyg över en keps så blir det Kermit i ett nafs...

Långa Farbrons kostym till förra årets Halloweenfest:

Bifogat

• CIMG1295 [640x480].JPG
    CIMG1295 [640x480].JPG
    61.6 KB · Visningar: 257
Jag fick en snilleblixt en hallowen och klädde ut mig till fader Merill, du vet han prästen i Exorsisten. En hatt, en långrock, en gammal bibel och en burk med texten "vigvatten". Sen hade man en god ursäkt till att springa runt och stänka vatten på folk!

LET THE POWER OCH CHRIST COMPEL YOU!

Själv har jag alltid velat klä ut mig till Han Solo. Eller Svampbob Fyrkant.

Problemet är att jag aldrig blir bjuden på maskerad! :(

Har precis beställt en maskeraddräkt då vi ska ha stor halloweenfest den 1:a november. Fan vad svårt det är att komma på något, hittar man något vettigt så är det antingen för dyrt eller så är det gummimask till skiten.
Jag valde att klä ut mig till skelett, ska personifiera dräkten litegrann när jag får den.
Den här *skit*sidan beställde vi av, jag och tjejen. Hon beställde iofs dräkten på ett annat ställe men lite smink och skit här.

Jag vill gå på maskerad med din tjej:D :tuttar
Du får vara hemma :fakta

Jag är helt seriös nu när jag säger detta. Varför inte "klä" sig som någon a-lagare/pundare? Du lär ju ha någon i närheten av byns bolag. Bara knata dit och få lite inspiration. Det bästa med denna utklädnad är att du kan supa hur mycket som helst då du bara håller karaktären du är utklädd till! :yoparty

Jag vill gå på maskerad med din tjej:D :tuttar
Du får vara hemma :fakta

Fast å andra sidan vet du ju inte om min tjej är snygg eller inte, hon kanske är fet som en liten spädgris och har underbett och luktar illa :brynad Jag tänder på udda saker....

Fel bild, denna skulle det ju vara :mad:

LC8137.jpg

Fast å andra sidan vet du ju inte om min tjej är snygg eller inte, hon kanske är fet som en liten spädgris och har underbett och luktar illa :brynad Jag tänder på udda saker....

Fel bild, denna skulle det ju vara :mad:

LC8137.jpg

Det andra var önsketänkande!
Skiter i underbettet luktar illa gör hon ej jag luktar värre!
Spädgrisar e fan söta:fakta

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back