Markera forum som lästa

ingvar.olsson

Sporthojsnörd
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
KTM RC8R Track , Husaberg FE390 , Aprilia RXV 550 samt Aprilia RST1000 Futura
Hejsan!

Om man går in under "Forum" så finns "Markera forum som lästa" i princip längst ned
på sidan.

Jag går oftast in via "Nya inlägg" och där finns den inte. Skulle det vara möjligt att lägga till den funktionen där också?

Då kan jag gå in under "Nya inlägg", läsa det jag är intresserad av, klicka på "Markera forum som lästa" så försvinner alla inlägg till nästa gång (jag går ofta in flera gånger per dag).

Det går förstås att göra via Forumet men det vore sköt att ha funktionen på "Nya inlägg" sidan också.

Mvh,
Ingvar

Jag går oftast in via "Nya inlägg" och där finns den inte. Skulle det vara möjligt att lägga till den funktionen där också?
Just den där funktionen var väl automatisk tidigare..?!?
Dvs. att inlägg som funnits i vyn "nya inlägg" blev markerade som lästa.

Jag brukar också gå in via nya inlägg ibland och efter en tidsperiod så var alla olästa inlägg markerade som "lästa". Det var klart praktiskt.
Numera är det ju ett par hundra inlägg som är olästa och kommer upp varje gång man går in på sidan.

Nackdelen var när man gick in, chefen kommer och man hoppar ur. Då försvann alla olästa så man hade noll koll. Men nu blir det nästan för mycket av det goda, så jag röstar nog på en knapp "Alla lästa" eller liknande på "Nya inlägg"-sidan.

Hej har lagt en länk längst ner på alla sökresultat som heter "Markera alla forum lästa".

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman