Mark(sy)ning!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Hade jag varit den som sa ”vad var det jag sa”, så hade jag sagt det nu! Jag hade lovat att komma hem med andra pucken skrapad, efter en kväll på Rörken. Jag höll mitt löfte, men det blev en del annat skrapat också….. :rolleyes: Nasse är inte direkt rosa längre och jag som hade tvättid idag!! Han får åka tvättmaskin en annan dag. :D
Man ska aldrig köra första eller sista varvet har jag hört…. Ska tänka på det nästa måndag!!
Anledningen till extraskrapet var förmodligen att min superordinära instruktör befann sej på okänd ort (!! ) (läs inte i Uppsala).

Vi ses på Rörken på måndag!!

/Fröken skrapar armbågen

watson skrev:
Man ska aldrig köra första eller sista varvet har jag hört…. Ska tänka på det nästa måndag!!

Det finns en mycket logisk anledning till att man oftast kraschar på sista varvet man åker...

Det är bra att det inte blev några skador på dig iaf :tummenupp

Här kommer min bild från marksyningen... (Du får en stor bild av mig sen). Kortet är taget några millisekunder innan...

Bifogat

• watson.jpg
    watson.jpg
    63.2 KB · Visningar: 355
Kryptonit skrev:
Det är bra att det inte blev några skador på dig iaf :tummenupp

Här kommer min bild från marksyningen... (Du får en stor bild av mig sen). Kortet är taget några millisekunder innan...

Ja, jvlar... När man ser det där så kan man inget annat än att asgarva.... :D :D Inte konstigt att jag klota´!? Hur sitter jag egentligen??? :D
Ey, va fan.... Rossi spring och göm dej!!

/Fröken :rodnar

watson skrev:
Ja, jvlar... När man ser det där så kan man inget annat än att asgarva.... :D :D Inte konstigt att jag klota´!? Hur sitter jag egentligen??? :D
Ey, va fan.... Rossi spring och göm dej!!

/Fröken :rodnar

;)
Du finns med på fler bilder av de 101 stycken som jag lägger upp imorgon. Då får du se hur du kör :)

Wow Watson - den bild blir minne för livet.. Den ka du ta mä i baren och det är säker successs..

Kryptoniten blir legendarisk fotomäster..

Galne Dansken skrev:
Wow Watson - den bild blir minne för livet.. Den ka du ta mä i baren och det är säker successs..

Kryptoniten blir legendarisk fotomäster..

:rock

Du hade ju också lite marksyning ;)

Bifogat

• galnedansken.jpg
    galnedansken.jpg
    73.2 KB · Visningar: 314
Men lilla Watson, att du va en sådan rackare på (knä)skrap, hade jag ingen aning om =)

Får ta med mig Anders, nästa måndag så vi kan hjälpa till om du skulle bestämma dig för att klota värre en denna gång :p

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back