Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att de finns i alla storlekar till alla vanliga hojar och att man köper de hos www.kvickmc.se till priset av 8660:-/st inkl.moms fram och 11258:-/st inkl.moms bak. Beräknad leveranstid 60 dagar.dread skrev:2060391Sag att Marchesini har släppt gjutna aluminium hjul till motard, är det nagon som vet natt om dessa?
RookieSM skrev:2060428Jag vet att de finns i alla storlekar till alla vanliga hojar och att man köper de hos www.kvickmc.se till priset av 8660:-/st inkl.moms fram och 11258:-/st inkl.moms bak. Beräknad leveranstid 60 dagar.
De är utvecklade i tävlingssammanhang så de borde hålla. Slanglöst är inga problem. Passar bra gör de säkert, jag vet att de är väldigt balanserade iaf, brorsan har Marchesini på R1 och där behöver man aldrig(i princip) ha några balansvikter till skillnad från originalfälgarna. Om det funkar med originaldrev och skivor har jag ingen aning om, men Lasse på kvickmc vet säkert.dread skrev:2060445Ingen som vet hur dom fungerar att köra med, Hallbarhet? Man kör slanglöst, funkar de vanligaste motarddäcken da? Passar dom bra och kan man köra med original drev och skivor??
RookieSM skrev:2060497De är utvecklade i tävlingssammanhang så de borde hålla. Slanglöst är inga problem. Passar bra gör de säkert, jag vet att de är väldigt balanserade iaf, brorsan har Marchesini på R1 och där behöver man aldrig(i princip) ha några balansvikter till skillnad från originalfälgarna. Om det funkar med originaldrev och skivor har jag ingen aning om, men Lasse på kvickmc vet säkert.
Räcker det inte med guld/svart-fälgarna du skulle ha förresten?![]()
Köp kolfiberhjul, det gjorde jagdread skrev:2060552Har ju börjat tveka nu, fick nyss nys om marchesini hjulen. O beställningen pa dom andra hjulen star o väntar pa mitt kreditkortsnummer![]()
http://www.enginehardware.se/Mr_M5 skrev:2060586Kolfiberfälgar e så jävla GRYMT! Men dyrt... Vart köpte du dina? Fabrikat? Går det att beställa kolfiberhjul direkt ifrån tillverkaren tro, kanske man får ner priset lite... Går ju på 33 000:- komplett för 2 st här i landet... Urk*
Mvh Kimmen.
Dom är inte gjutna. Dom är smidda!dread skrev:2060391Sag att Marchesini har släppt gjutna aluminium hjul till motard, är det nagon som vet natt om dessa?
Jag kontaktade kvick när jag såg dessa nån gång förra året och då sa han att priset var typ 12500 för BÅDE fram och bakRookieSM skrev:2060428Jag vet att de finns i alla storlekar till alla vanliga hojar och att man köper de hos www.kvickmc.se till priset av 8660:-/st inkl.moms fram och 11258:-/st inkl.moms bak. Beräknad leveranstid 60 dagar.
Jo, det var det priset som stod på sidan också tills jag ville köpa dem, då försvann priset från sidan och jag fick uppdaterade priser i mail. Hunden är uppgrävd.Supermoto skrev:2063709Jag kontaktade kvick när jag såg dessa nån gång förra året och då sa han att priset var typ 12500 för BÅDE fram och bak![]()
Verkar som en hund har begravt sig i flanellen här...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |