Manipulerad körkortsbild

Hahaha sinnessjukt rolig, gillar unibrow som fan :)
Det vore coolt att prova men jag tror fan det är lite lotteri. Senaste bilden jag lämnade in till körkort så såg jag ut som en superfönad tok på men jag fick en bild på körkortet från när jag var typ 24-26 ist.. Undrar lite hur det gick till??

Undrar om inte mitt KK är i paritet med dom på filmen. Direkt efter uppkörningen (årets varmaste och mest nervösa dag) var man ju sjöblöt i pallet och kom till fotograferingen med ett "backslick". Dessutom smälte tröjans färg in med bakgrunden + att jag hade MC byxor med hängslen över tröjan. Kortet ser ut som ett fritt svävande huvud med siffran 11 under skallen (hänglsena). SM i ful körkortsbild och jag tar garanterat en pallplats.:D

haha! Klockrena snubbar. Kinesen är så jävla bra :D

(Jag blir alltid utfrågad och motarbetad när jag visar upp mitt körkort.. "det här är inte du" -"eh? jo?" -"nej.." . Hänt flera gånger och själva bilden är inte alls speciellt olik mig själv... )

Coolt! :D

Jag photoshoppade min körkortsbild som fan.

Bland annat spiralformade pupiller i techicolor. :yoparty

Tyvärr producerades sedan körkortet i svartvitt med sjukt låg upplösning.
Helt omöjligt att se något av det shoppade. :mad:

Fast det går iofs ut om 3 veckor ser jag just......

Hmmm........:rolleyes:

Hur ser korten ut i dag?
Färg?
Upplösning?

Någon som kan scanna in ett nytt i typ 600dpi?
Räcker med typ halva fejjan eller så.

/e

Undrar om inte mitt KK är i paritet med dom på filmen. Direkt efter uppkörningen (årets varmaste och mest nervösa dag) var man ju sjöblöt i pallet och kom till fotograferingen med ett "backslick". Dessutom smälte tröjans färg in med bakgrunden + att jag hade MC byxor med hängslen över tröjan. Kortet ser ut som ett fritt svävande huvud med siffran 11 under skallen (hänglsena). SM i ful körkortsbild och jag tar garanterat en pallplats.:D

Bild för bövelen!:mad:

Här är mitt, jag försökte trolla och lyckades med det mesta. Var mest glad över att fått mc-kortet(man ser ryggskyddet i bakgrunden). Och mitt hår stod åt alla håll efter den nervösa svettningen i hjälmen.

2cor6l5.jpg

Last edited:
Det är ju faktiskt en jättefördel att inte vara sig lik på kortet den dagen man ska neka till en fartkamerabild...

Det är ju faktiskt en jättefördel att inte vara sig lik på kortet den dagen man ska neka till en fartkamerabild...

Dom verkar ju ha fler bilder än bara just den aktuella körkortsbilden, passfoton lär väl blandas in om dom e någorlunda seriösa och även äldre körkortsbilder.
ELLER HAR JAG FEL!!!!!!!!! ?:va

Dom verkar ju ha fler bilder än bara just den aktuella körkortsbilden, passfoton lär väl blandas in om dom e någorlunda seriösa och även äldre körkortsbilder.

Korrekt. Tomtarna i Kiruna kollar passfotot.

Jag tror faktiskt bara att dom söker mot körkortsregistret och där finns nog bara aktuell bild, men det är bara gissningar från min sida

JAg ser ut som en serbisk krigsförbrytare på mitt kk. Skägg och hår överallt.

Jag var 20 år när jag körde upp för tung hoj. Insåg dock när jag skulle skicka in en bild att jag hade inget nyare kort än när jag tog kortet för lätt MC tre år tidigare. Så vad gör man? Jag skickade in ett 3 år gammalt kort. :)

Undrar hur långt man kan dra det där... Kanske man skulle prova att skicka in samma gamla kort när det är dags och förnya det senaste körkortet? :D

Forever young!

Jag var 20 år när jag körde upp för tung hoj. Insåg dock när jag skulle skicka in en bild att jag hade inget nyare kort än när jag tog kortet för lätt MC tre år tidigare. Så vad gör man? Jag skickade in ett 3 år gammalt kort. :)

Undrar hur långt man kan dra det där... Kanske man skulle prova att skicka in samma gamla kort när det är dags och förnya det senaste körkortet? :D

Forever young!

För mig funkade det fyra gånger, man skulle ha tagit fler kort när man var 17...

Läst KK som Kn*ll-kompis tänkte WTF vilket erkännande!! :banana :D

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...