Man ska inte!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Ge sig på sånt man inte längre bemästrar!

Stog och meckade lite lagom lugnt så här på Söndagskvällen och såg alla ungar som åkte runt på sina skateboards, eftersom man har åkt själv när man var yngre så blev man lite sugen. På den tiden tävlade man och var ganska hyfsad så det borde ju sitta kvar eller hur? ;)

Gick in i garaget och rev fram en gammal bräda, dammade av den lite och gav mig ut.

Hann inte mer än ut på gatan innan jag drog omkull och slog mig halvt fördärvad, garvade ganska bra medans jag låg där för mig själv på gatan och hela kvarteret kollade på.

....Fan vad gammal jag kände mig helt plötsligt
/David 21 år

Din jävla sopa/amatör/klant. :hihi

(Du får ju glida runt lite där ingen ser dig, sen när du är bättre så stajlar du, inte tvärtom)

MUUUUHAHAHAHA!!!!!!
Gjorde nästan samma sak med cykel när jag skulle testa att balansera lite.
Efter ett tag började jag luta för mycket....och då kom jag på att jag hade clips-pedaler (SPD)!!!!
Ja, betonggolv är hårda som fan men jäklar vad jag garvade åt mig själv!!!

Ha ha :lol Jag får flashbacks det var la nån månad sen jag lånade min sons kickboard och brände nerför en backe :skrämdhur faan bromsar man.. :va äsch jag styr ut i gräset så får jag en lugn fin inbromsning---- I Helveyte framdäcket borrade ner sig i ett litet hål och jag fick en skaplig luftfärd Aj aj aj :lol Jag hade också publik :rodnar

/27 år

På jobbet skulle jag testa att manuala en dirthoj, och till min enorma fövåning så satt manualen som en smäck, jag blev så förvånad själv att jag stelnade till och SMACK så låg jag på rygg innanför dörren och kved samtidigt som det kom kunder...

:såjaponken Slappa då du kanske skulle ha vaderat dej lite innan du stälde dej på brädan ;):lol

:va Och är man verkligen GAMMAL när man bara är 21 :va va är en annan inte då :crash

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8