man blir sååå trött....

XeNo

snigel
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
600RR-05(såld)R6-06(såld),660 raptor(såld)LTR 450
Japp då har d även hänt mej.....fast inte hojen utan bilen...Köpte den bara för ngn vecka sen,som jag kunde köra över vintern..(jobb,hämta barn..)
Gick ut i morse o skulle starta den för att bli varm medans man gräver fram den....sen sprang jag upp til lghten en snabbis (ca 5 meter från bilen=bor längst ner..) och var borta ngn min....när jag kom ner igen så va bilen borta...ngn alltså har satt sej i den o åkt...friskt....jaja,vet att jag lämnade den igång o allt...men ändå....

på sommarn får man läsa om hojar som försvinner o vintern d här...bliiir så trött på alla idioter....ibland mej själv...aja,fick skriva av mej....
god forts på er alla.....

XeNo skrev:
Japp då har d även hänt mej.....fast inte hojen utan bilen...Köpte den bara för ngn vecka sen,som jag kunde köra över vintern..(jobb,hämta barn..)
Gick ut i morse o skulle starta den för att bli varm medans man gräver fram den....sen sprang jag upp til lghten en snabbis (ca 5 meter från bilen=bor längst ner..) och var borta ngn min....när jag kom ner igen så va bilen borta...ngn alltså har satt sej i den o åkt...friskt....jaja,vet att jag lämnade den igång o allt...men ändå....

på sommarn får man läsa om hojar som försvinner o vintern d här...bliiir så trött på alla idioter....ibland mej själv...aja,fick skriva av mej....

Vill du ha ut nått på försäkringen skulle jag rekommendera dig att hålla lite låg profil om hur det igentligen gick till :pannkyss

knas81 skrev:
Vill du ha ut nått på försäkringen skulle jag rekommendera dig att hålla lite låg profil om hur det igentligen gick till :pannkyss
är väl lika bra o säga som det är o ta högre själv risk.Lite jobbigt o förklara att inte ratt lås o sånt ä brutet senare :va

Per Fireblade skrev:
är väl lika bra o säga som det är o ta högre själv risk.Lite jobbigt o förklara att inte ratt lås o sånt ä brutet senare :va

Vadå.. han blev ju rånad på nycklarna :3freak

vad var det för bil. klart man går ut å sätter igång bilen innan det bär av, dock inte nu kanske =)

Men vaf... skriver du?! Det där har man ju gjort själv flera gånger utan att tänka på att den skall bli snodd. Bäst att sluta med det nu alltså.

Trist att det hände. Hoppas att det var en skrotbil eller nått liknande. Men det var det väl inte? :(

XeNo skrev:

Tråkigt med alla idioter i detta landet som inte kan låta bli andras saker.

Risken är att dem inte vill betala ut ett skit eftersom du lät nycklarna vara i

Lycka Till!!!

Per Fireblade skrev:
Skönt med ärliga människor som står för sina misstag :tummenupp

Visst kan man se det som ett misstag att lämna bilen med nycklarna i, men man BORDE för f*n kunna göra så en liten stund utan att nån ska hoppa in och sno bilen. Tydligen vimlar det av samvetslösa skurkar därute. :mad:

PacMan skrev:
Visst kan man se det som ett misstag att lämna bilen med nycklarna i, men man BORDE för f*n kunna göra så en liten stund utan att nån ska hoppa in och sno bilen. Tydligen vimlar det av samvetslösa skurkar därute. :mad:

Japp borde skjutas av lite skurks, ja ska inte dra in invandringspolitiken i det här ämnet då blir man ju automatiskt Nazze och de vill vi ju inte ;)

tack för alla svar,känns skönt med lite medlidande hehe....bilen va en fiesta årsm -90 dock helt felfri...kostade 9.000 så d e ingen jätteförlust...bara tanken att ngn tycker att d e helt ok att bara sätta sej i den o ....polis o förs.bolag kontaktades med 1 gång och jag talade om exakt hur det gick till...polisen sa att det faktist händer att folk blir av med fordon på d här sättet....men d här kanske va en liten varning för er som brukar göra så här i vintertider....det hände förresten i Tallkrogen i sthlm kl. 10.20 idag...

Färg å reg nr så kan man hålla utkik..bor i krokarna mycke pundare runt omkring

Det vore kanon.... OUG 436 vit fiesta -90

tyckte polisen va lite förvånad när jag sa att det hände i Tallkrogen..tydligen så e d lungt häromkring...vet ej själv,flyttade hit i somras....tack iaf för hjälpen..

Antagligen en pundare, dom hittar nog din bil åt dig snart. Du får hoppas att dom har lämnat den i hyffsat ok skick bara.

XeNo skrev:
Det vore kanon.... OUG 436 vit fiesta -90

tyckte polisen va lite förvånad när jag sa att det hände i Tallkrogen..tydligen så e d lungt häromkring...vet ej själv,flyttade hit i somras....tack iaf för hjälpen..
I Tallkrogen :skrämd
Där är jag ju uppvuxen. Vilken gata?
Där ska det fan inte hända ngt!!

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back