Mailmeddelande i uppstarten

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
När jag startar Xp så på den blå skylten som kommer upp innan datorns skrivbord kommer så står det ofta att det är si och så många mail...
vart är dom mailen ... och hur blir jag av med att det står så ?? måste ju finnas nåt man kan bocka av nånstans för att slippa de där.. :confused:

ambulans skrev:
När jag startar Xp så på den blå skylten som kommer upp innan datorns skrivbord kommer så står det ofta att det är si och så många mail...
vart är dom mailen ... och hur blir jag av med att det står så ?? måste ju finnas nåt man kan bocka av nånstans för att slippa de där.. :confused:

Jag har samma problem. Vill ha bort det där. Är det så att du msåte logga in med ditt användarnamn hela tiden också?

man kan stänga av inloggningsskärmen .... sök här i datordelen på login eller något ....

Kan skulle skriva något i KÖR så starta man ett litet prog där man kunde stänga av skiten .....

Annars installera TweakUI.
Under logon kan man både ställa in autologon och stänga av om antal mail ska visas

Kör du MSN, men ett webbaserat emailkonto, så kommer dom mailen upp också i inlogningen...........

Back