Maila in bild på ZX7R

Håller med! Det ÄR Kawas snyggaste hoj utan konkurrens, särskilt gröna och röda. Synd att de inte lade ner mer resurser på utvecklingen av den bara.

Hehe den ska va BLÅ!

Bifogat

• liugliglöiug.JPG
    liugliglöiug.JPG
    58.1 KB · Visningar: 234
Thomas skrev:
Håller med! Det ÄR Kawas snyggaste hoj utan konkurrens, särskilt gröna och röda. Synd att de inte lade ner mer resurser på utvecklingen av den bara.

Kwackas finaste hoj:

11111111191745038-15131-1134922524.bild

11111111191745038-15131-1134922524_1.bild

11111111191745038-15131-1134922524_3.bild

11111111191745038-15131-1134922524_4.bild

Inget snack om saken. ZX7R:en ser inte speciell ut, tycker att Kawas modernare hojar är finare än ZX7R:en. Men däremot så har ZXR 750 ett originellt utseende, väcker stora känslor (för mig iallafall). Drömhojen är en ZXR750RR i originalskick med lite mil på mätaren, ett samlarexemplar.

H4 skrev:
Kwackas finaste hoj:

Inget snack om saken. ZX7R:en ser inte speciell ut, tycker att Kawas modernare hojar är finare än ZX7R:en. Men däremot så har ZXR 750 ett originellt utseende, väcker stora känslor (för mig iallafall). Drömhojen är en ZXR750RR i originalskick med lite mil på mätaren, ett samlarexemplar.

tja ett R har jag på min men faen va den e snygg... :D

Min ZX7R var ju snyggare än alla de som mailats in hehe :)

Sen är min ZXR750R snyggast i världen. Originalskick och går som en klocka.
Den ska in i vardagsrummet till vintern.

Finns ingen ZXR750RR :D

SISU skrev:
2360261 Vart har du en bild på din omtalade ZX7Ra?

.

Det kommer. Saknar sladden till digitalkameran bara....

Lägg upp en bild på din version 1,2nånting.

SISU skrev:
2360261 Vart har du en bild på din omtalade ZX7Ra?

.

Här är en, det får räcka, orkar inte hålla på med dem här nu.... Kommer väl fler sen.
flemming1.jpg

håller fullständigt med att det är en fin hoj har en röd..

Bifogat

• namnlös.jpg
    namnlös.jpg
    121.2 KB · Visningar: 105
Här har du en del på min:

garage.php

garage.php

garage.php

Mavve skrev:
2399957 Här är en, det får räcka, orkar inte hålla på med dem här nu.... Kommer väl fler sen.

Anar jag inte lite gammelninja fanatism hos dig Mavve? ZXR 750 / ZXR 750R / ZXR 400 / ZX7R?

Last edited:
f-n också... nu blir jag sugen på en zx7'a igen !!
började karriären på en zxr750 som jag var så in i h-vete nöjd med, hur är en zx7r i jämförelse ? motor samt chassie ?

H4 skrev:
2440083

Anar jag inte lite gammelninja fanatism hos dig Mavve? ZXR 750 / ZXR 750R / ZXR 400 / ZX7R?

Min ZXR750 är ju en 900 med över 150pollar, ZXR750R är min racereplika som ska pryda vardagsrummet efter jag övertalat sambon(snart inne på andra övertalningsåret). ZXR400an ville jag bara ha, nu är det väl mer en utställningshoj som jag inte ställer ut...
ZX7an var ju en som jag alltid har velat ha och så hittade jag en -00 med 800mil och totalt orörd så den tog vi, som 25årspresent hehe.

Skillnaden mellan ZXR och ZX7 är mest växellådan som inte hugger lika mycket på den senare, annars är de lika tunga och nästan samma effekt.
Finaste hojarna i världen dock....

Förresten, H4, jag tycker det är synd att du pajjat hojen lite med att såga av handtagen eller vad du gjort och sen de blinkersen.
Jaja, man gör som man vill - men du har ju de rätta färgerna ju - skulle behållt den helt original, mumma :)

Last edited:
Mavve skrev:
2446726 Min ZXR750 är ju en 900 med över 150pollar, ZXR750R är min racereplika som ska pryda vardagsrummet efter jag övertalat sambon(snart inne på andra övertalningsåret). ZXR400an ville jag bara ha, nu är det väl mer en utställningshoj som jag inte ställer ut...
ZX7an var ju en som jag alltid har velat ha och så hittade jag en -00 med 800mil och totalt orörd så den tog vi, som 25årspresent hehe.

Skillnaden mellan ZXR och ZX7 är mest växellådan som inte hugger lika mycket på den senare, annars är de lika tunga och nästan samma effekt.

Förresten, H4, jag tycker det är synd att du pajjat hojen lite med att såga av handtagen eller vad du gjort och sen de blinkersen.
Jaja, man gör som man vill - men du har ju de rätta färgerna ju - skulle behållt den helt original, mumma :)

Handtagen är där nu. De var borttagna eftersom förra ägaren tyckte att det var finare så. Han satte dit blinkersen också. Blinkersen är nästan fulare än original ifall du frågar mig.

Jag har även på speglarna. Ska bara fixa en finare skylthållare än original och miniblinkers så är hojen färdig.

Men jag håller med... det var fult :)

Förresten, hur känns ZXR:en med 150 pollar? Skulle den kunna behöva mer eller?

Mavve skrev:
2367337Lägg upp en bild på din..

ZX7R%203.jpg

ZX7R%205.jpg

Mavve skrev:
2446726ZX7an var ju en som jag alltid har velat ha och så hittade jag en -00 med 800mil och totalt orörd så den tog vi, som 25årspresent hehe.

Kan inte annat än hålla med.. De är sannerligen de finaste hojjarna i världen.. hoppas på en nyare till våren, nu när den är såld..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman