Münchenbryggeriet - 28 Maj

Cale

aka Robospine & Domiseven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RSV Mille -99
Nån som ska..??

Ja o Ace kommer vara där.. O den stackars danstarmen har torkat sen MB's Luciakryssning i vintras så det här ska bli ruskigt kul, får försöka förbereda mina knän för att slippa ondska efteråt.. Korkvältare?

Flyer

Last edited:
Cale skrev:
Nån som ska..??

Ja o Ace kommer vara där.. O den stackars danstarmen har torkat sen MB's Luciakryssning i vintars så det här ska bli ruskigt kul, får försöka förbereda mina knän för att slippa onska efteråt.. Korkvältare?

Flyer

Fan inte luras sådär..
trodde det va Erotik Mässa igen!!!! :mad: :mad: :mad:

Japp....mig kommer du hitta stompandes där....frågan är bara vilket golv man ska stå på? Kommer nog bli bra på båda.

Cale: Hela denna vår har varit full av extremt bra klubbhändelser! Hur kan du ha missat det? Bland annat ute i Nacka med 2500 pers med DJ Tiesto och Johan Gielen. Sen hade vi ju MarcoV, James Holden, John "00" Fleming, Sven Väth mm + Valborgskryssningen. Och jag har sett dom alla! :tummenupp

Jag kommer definitivt vara på Munchen på Onsdag! :öl

//P

Pirre skrev:
Cale: Hela denna vår har varit full av extremt bra klubbhändelser! Hur kan du ha missat det? Bland annat ute i Nacka med 2500 pers med DJ Tiesto och Johan Gielen. Sen hade vi ju MarcoV, James Holden, John "00" Fleming, Sven Väth mm + Valborgskryssningen. Och jag har sett dom alla! :tummenupp

Jag kommer definitivt vara på Munchen på Onsdag! :öl

//P

Jo jag vet, jag har varit slö, o fattig.. tyvärr..
O det lär det inte bli nån ändring på ser det ut som men det får gå som det går..

(Misstänker att jag kommer att vara mestadels på golv 2.. (Som är det lilla antar jag :confused: )

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT