Möhippekörning

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
Lördag den 20:e vid ca. kl. 18, centralt belägen start så det går utmärkt att utgå från Pumpen. Skulle tro att en sväng på ca 1 timme blir lagom. (Mer detaljerad info kanske kan lämnas senare)
Någon som är intresserad? Eller omformulerat; se till att rensa upp i kalendern och haka!

(Edit: Gjorde datumet BOLD så ingen tror att det är i morgon (i skrivande stund i morgon), utan är med på att det är den 20:e)

Last edited:
Re: Re: Möhippekörning

Penguin skrev:
Du skulle inte kunna vara lite vagare? :kocko
Kan jag väl:
Vi samlas och kör kanske en runda framåt kvällskvisten.

Ska se vad jag kan göra! men det borde inte vara några problem.
Vad är tanken? Bara skjutsa runt henne en stund eller ska hon levereras till något speciellt ställe med massa andra tjejer???? (Blunda Fia : )

jag tror att lite bilder på passagerarna skulle öka intresset, men det är bara en teori jag har... :D :D

och jag kan nog haka på, bara väderguden låter bli att pissa på mig

M:et skrev:
Vad är tanken? Bara skjutsa runt henne en stund eller ska hon levereras till något speciellt ställe med massa andra tjejer???? (Blunda Fia : )
Efter någon aktivitet ska vi ta med den blivande äkta makan och köra runt henne en stund, typ en timme, medan de övriga tjejerna beger sig till nästa, för dem, gemensamma aktivitetsplats och förbereder något där.
Sen åker vi dit, lämnar av mön och så hoppar vi in och har orgie med alla brudarna. Jag tror de blir runt 18 st.

Och för jespers skull bifogar jag en bild:

Bifogat

• ugly.jpg
    ugly.jpg
    7.4 KB · Visningar: 229
Sphyrna skrev:
Och för jespers skull bifogar jag en bild: [/B]
Det krävs mycket stark bakram och massor av vrid för att baxa runt den där mön! Finns det någon här som har guldvinge eller vridstinn v-motor med låg sadel? En stelben kan vara att föredra!

/Simba :eek:

P.S. är Jesper avskräckt nu???

Ooops! Det blev ju fel bild :rodnar

Jag gör ett nytt försök:

Bifogat

• spears.jpg
    spears.jpg
    35.2 KB · Visningar: 214
Simba skrev:
Det krävs mycket stark bakram och massor av vrid för att baxa runt den där mön! Finns det någon här som har guldvinge eller vridstinn v-motor med låg sadel? En stelben kan vara att föredra!

/Simba :eek:

P.S. är Jesper avskräckt nu???

Det där är inget som inte Intrudern klarar :cool:

shitbritt!
intrudern klarar ju vad som helst .. it :rock'z

Sphyrna skrev:
Efter någon aktivitet ska vi ta med den blivande äkta makan och köra runt henne en stund, typ en timme, medan de övriga tjejerna beger sig till nästa, för dem, gemensamma aktivitetsplats och förbereder något där.
Sen åker vi dit, lämnar av mön och så hoppar vi in och har orgie med alla brudarna. Jag tror de blir runt 18 st.

Och för jespers skull bifogar jag en bild:

Mmm, vilken pudding... kanske är något för brinkens förlängda bandit? :D

Jag kanske kommer, måste kolla almanackan och med chefen :notme

Något mer detaljerad info:

Samling lörd. 20/9, kl. 17:45 vid pumpen. Upphämtning där, stax efter. Kl. 19 skall "paketet" levereras på en adress i Sunnersta och däremellan tar vi en sväng genom stan och på lite svängiga vägar.

Tror tyvärr regeringen redan lovat bort mig då :whip , skall se om jag kan smita från den tillställningen, isof kommer jag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT