Möhippa..

Sportbikebabe

Hojlös, ny kommer 2012.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsx-r 750 K8, såld
Skulle behöva lite förslag på olika ställen där dom anordnar möhippa.
Har kollat lite på Stockeboda Gård som ligger utanför St Olof, men sen är det stopp i min hjärna..

Så alla förslag mottages mer än gärna.

Tack på förhand!

/Sportbikebabe

Möhippa anordnar man väl själv ...... Eller du menar att där finns ställen som gör hela kittet?

Mr K skrev:
Möhippa anordnar man väl själv ...... Eller du menar att där finns ställen som gör hela kittet?

Ja, vi vill ha ett ställe som man kan vara på.. vill inte ut o springa på stan, eller köra kors o tvärs på olika aktivteter.
Men sen kan man själv fixa lite grejer plus att stället har ngt man kan hitta på också.

/Sportbikebabe

Sportbikebabe skrev:
Ja, vi vill ha ett ställe som man kan vara på.. vill inte ut o springa på stan, eller köra kors o tvärs på olika aktivteter.
Men sen kan man själv fixa lite grejer plus att stället har ngt man kan hitta på också.

/Sportbikebabe
det finns någon typ av westernridning som gör sådant tror jag ..... hmmm ... .ska undersöka

Mr K skrev:
det finns någon typ av westernridning som gör sådant tror jag ..... hmmm ... .ska undersöka

menar du stevs western ridning utanför genarp så har jag hört att han ska lägga ner om han inte redan gjort det... men det kan ju va värt att kolla

Mr K skrev:
Läs om läs rätt, det står Möhippa inte Höpippa.

Sportbikebabe skrev:
Ja, du kan ju ta reda på det o höra av dig.
Tack så mkt.

/Sportbikebabe

Mr K ställer säkert sin hingst till förfogande en åktur där är = oförglömligt :D

Om hon fortfarande vill grensla en än större o starkare hingst så kan man väl själv ställa upp :banana

Möhippa?? innebär en kommande svensexa....vem är det vi kan beklaga sorgen :rofl

vissa gillar prenumeration,andra gillar lösnummer!!! :D

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...