Möhippa, karavan- HJÄLP!!

SqinTT

Ny medlem
Gick med
29 May 2009
Hoj
Triumph TT 600 -02-
Jag behöver hjälp, big time.

Trodde det skulle vara enkelt att få ihop 9 st cyklar. Men icke. Jag anordnar alltså en möhippa för min kusin lördagen den 13/6. Jag skulle vilja ha en karavan från Årsta till Hägersten i Stockholm kl. 13:00.

Jag har hittils fått ihop en motorcykel av mina 9 vänner med mc. Jätte tokigt blev det och behöver badly er hjälp. Ingen som kan ställa upp och skjussa 8-9 söta tjejer? Ålder på oss är mellan 20-29 om det skulle ha någon betydelse ;)

Kanske inte den roligaste sysselsättningen en lördag, men skulle betyda jätte mycket för oss.

du letar iaf på rätt plats.. du kommer lätt få tag på några hojar härifrån.. Lycka till

Skall virrpannan och kraschkungen verkligen ta sig an denna uppgift? Sommarklänningar och blod är en dålig kombination..

haha:yoparty

Frågan är väl hur många av dom söta tjejerna som är singel, Jag hade kört om jag kunnat iaf:)

Last edited:
haha:yoparty

Frågan är väl hur många av dom söta tjejerna som är singel, Jag hade kört om jag kunnat iaf:)

Det kallas "Möhippe-roulett" fast med betydligt taskigare odds....

Har du riktigt jävla otur är ingen singel.

Jag ställer upp om det skulle behövas.

Den stackare som ska sitta där behöver dock vara beredd på att det är rätt rejäla vibrationer, men det kanske inte är så noga i sammanhanget :yoparty

Hur är det med hjälmar? Finns det kan nån åka me mig!

Oh kanon!!!! Jo då, jag har en extra hjälm. Du kan väl skicka mig ditt nr så återkommer jag nån dag innan.

Jag ställer upp om det skulle behövas.

Den stackare som ska sitta där behöver dock vara beredd på att det är rätt rejäla vibrationer, men det kanske inte är så noga i sammanhanget :yoparty

Hahaha, det ska dom väl ändå klara av ;)
Skicka ditt nr så hör jag av mig någon dag innan.

Finns det 8-9 utrustningar åt dessa 20-29-åringar?

Nja utrustning är att ta i, ska försöka skrapa ihop några hjälmar.

Jag är lätt på!

Trevligt trevligt. Blev dock lite nervös av kommentarerna nedan, men du får köra försiktigt ;) Skicka ditt nr så hör jag av mig.

Last edited:
Jag kan ställa upp. Har komplett utrustning extra om det behövs, men en extra hjälm är det enda som behövs som det låter. :tummenupp

Frugan lär nog stå med brödkaveln när jag kommer hem, men det är det nog värt!!! :D:D

Jag kan ställa upp. Har komplett utrustning extra om det behövs, men en extra hjälm är det enda som behövs som det låter. :tummenupp

Frugan lär nog stå med brödkaveln när jag kommer hem, men det är det nog värt!!! :D:D

Åh det va snällt av dig. Har själv fått stått med brödkaveln några ggr ;)
Tror ingen av tjejerna kommer sätta på sig mer än hjälm, om man ens får på dom det :)

Åh det va snällt av dig. Har själv fått stått med brödkaveln några ggr ;)
Tror ingen av tjejerna kommer sätta på sig mer än hjälm, om man ens får på dom det :)

Hahaha, lät tokigt. Vi är inte ett gäng nudister :D

Last edited:
Tråkigt o få någon som överskrider maxlasten för hojjen =) Vanligt dessa dagar..

Det här börjar låta lite som Johannas bikini tvätt tråd ;)...:tummenupp

Fåse nu grabbar hur många tele nr: bruden får ihop hehehe:banana

Laddar upp med massa :popcorn

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back