Måste få tag på ett bakdäck, NU!

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Behöver ett bakdäck tills på onsdag!

Om det är någon som ligger o trycker på ett så ring gärna mig på 0736-402224!

bjorasen skrev:
2278804 Behöver ett bakdäck tills på onsdag!

Till vad och hur bra eller dåligt ?
/R

PIX skrev:
2278824 Mitonga sålde ut för 1499 kan de va nåt?

Ja, jag var där idag faktiskt och funderade på om man skulle köpa ett sådant. Någon som vet om det är bra däck? Avon hette dom.

Tänkte se om det var någon som kanske satt på ett lite begagnat däck som man kunde köpa lite billigare..

bjorasen skrev:
2278850 Ja, jag var där idag faktiskt och funderade på om man skulle köpa ett sådant. Någon som vet om det är bra däck? Avon hette dom.

Tänkte se om det var någon som kanske satt på ett lite begagnat däck som man kunde köpa lite billigare..
Många kräker äckligheter på Avon. Andra säger att dom fungerar. Kolla med nån som har ungefär samma inspirationsnivå som du själv på körningen.

bjorasen skrev:
2278804 Behöver ett bakdäck tills på onsdag!

Jag har beg slicks liggande hemma annars med mycket gummi kvar.
500 spänn.

Mvh Jonas

kurre skrev:
2278947 Jag har beg slicks liggande hemma annars med mycket gummi kvar.
500 spänn.

Mvh Jonas

Tjena Jonas!

Jadu, hur är det att köra med slicks på gata? Så länge det inte regnar så borde det ju går bra men om det nu skulle komma en störtskur, blir dom som bananskal då eller? Att det är olagligt bryr jag mig inte om dock :hihi

bjorasen skrev:
2278997 Tjena Jonas!

Jadu, hur är det att köra med slicks på gata? Så länge det inte regnar så borde det ju går bra men om det nu skulle komma en störtskur, blir dom som bananskal då eller? Att det är olagligt bryr jag mig inte om dock :hihi

jag har inte själv kört med dem när det har varit blött. Men de som har säger att det kvittar så länge det inte är sjöar på vägen. Jag vet inte om det finns nån här med mönsterskärare.

bjorasen skrev:
2278997 Tjena Jonas!

Jag har kört med slick i regn... den släppte lite på en motorvägspåfart ca 1 minut efter att jag startat... o jag drog på...

har själv det däcket avon som mitonga säljer.tycker det e kanon till att köra med på gata.fungerar perfekt till buskörning.men till bankörning får någon annan uttala sig om.kör ej bana själv

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park