Många glada ansikten i Intro-gruppen på SRW idag

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Ja, det var en del som log med hela ansiktet idag på Sturup. Speciellt efter sista vändan då det blev lite fri körning. Inga större incidenter tack och lov, men en och annan avåkning blev det dock. Undertecknad körde på bana för första gången idag. Det kommer INTE att bli den sista. OCh jag vet fler som kommer att hänga på låset till bokningen för att hitta plats till nästa körning. Eller vad säger ni andra från Intro-gruppen idag?

Last edited:
det var något av det grymmaste man gjort :yoparty

kommer definitivt bli fler gånger...:tummenupp

får hoppas att fler av er medlemmar glömmer anmäla er så man kan åka :hihi

Det va bland det roligast jag har gjort. Speciellt tack till Robz för den sista rundan :banana :banana Längtar redan tills nästa söndag //Jonny

Säger bara.. fy faen va fett!!... :yoparty

Hoppas man kommer kunna köra många gånger till!!

Är det nån som vet om man kan få tag i bilder som fotograferna tog?

Don Danielsan skrev:
2160929 Säger bara.. fy faen va fett!!... :yoparty

Hoppas man kommer kunna köra många gånger till!!

Är det nån som vet om man kan få tag i bilder som fotograferna tog?

Jag kommer att lägga upp mina bilder på min server när jag har gått igenom dom.

Blir klart imorgon.

Tack alla på SRW för gotteintrogazz. Hur kul som helst, ser fram emot nästa söndag. Vädret ser dock dåktet tradet ut för hela nästa vecka...

JonnyN skrev:
2160927 Det va bland det roligast jag har gjort. Speciellt tack till Robz för den sista rundan :banana :banana .... //Jonny
Tack själv, o :tummenupp att du inte tokgazzade när vi började köra seriöst - och fortsätt med dina sansade, kontrollerade omkörningar. Bra kört!

PGH skrev:
2160971 Tack alla på SRW för gotteintrogazz. Hur kul som helst, ser fram emot nästa söndag. Vädret ser dock dåktet tradet ut för hela nästa vecka...
Söndag med SSEMSE har nästan ALDRIG sett regn!! :tummenupp
(En anekdot från förra året var när det pissade grodyngel i hela Skåne... det var nästan svårt att ta sig fram till SRW utan jolle. ca 150m innan SRW slutade syndafloden och det var uppehåll över SRW hela körningen. Runt SRW utspelades bibliska scenarios under hela körningen :banana
Någon som var med o kan intyga?
Jag räknar varmt med att endast ha torra körningar i år :tuttar )

Gick över dom lite hastigt sånu ligger dom ute :tummenupp
Om det är någon som vet ett nice sätt att få till en foto sida med en autofunktion, typ en sån som finns i photoshop så hojta.

För denna blir sådär.

Blev ju bara 269 st kvar :tuttar :gnissla

www.radicalfoto.se/

Last edited:
PGH skrev:
2160971 Tack alla på SRW för gotteintrogazz. Hur kul som helst, ser fram emot nästa söndag. Vädret ser dock dåktet tradet ut för hela nästa vecka...

Kan bara hålla med :yoparty

ses på söndag... i solskenet :Bugar

Tsunami skrev:
2161074 Gick över dom lite hastigt sånu ligger dom ute :tummenupp
Om det är någon som vet ett nice sätt att få till en foto sida med en autofunktion, typ en sån som finns i photoshop så hojta.

För denna blir sådär.

Blev ju bara 269 st kvar :tuttar :gnissla

www.radicalfoto.se/

Ja, och det enda som du lyckades plåta var sista 3 cm på mitt avgassystem, på 269 bilder. Gör jag mig inte på bild eller :rofl Blir kanske nästa gång...Fina bilder iaf.

PGH skrev:
2161410 Ja, och det enda som du lyckades plåta var sista 3 cm på mitt avgassystem, på 269 bilder. Gör jag mig inte på bild eller :rofl Blir kanske nästa gång...Fina bilder iaf.

Du kör för fort.. men fin bild... :lol

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...