Måndagsköra?

aa det e ju bra en tråd för varje dag, o inget datum då e det ju bara att använda tråden varje måndag =)

Ja och polaren kommer vara ute och snurra mellan 12 och 16, jag har min sporthoj tröja på så det är bara haka på.
Någon annan som ska åka?

Bättre o bara starta en "ut och köra idag?" tråd.

var hittar man er om man får för sig att dra ut en sväng?

Ska ni söderut? Lust att plocka upp en vilsen själ i Haninge? Jag vill med men hinner inte till 18. Åkte just förbi skogis i bil, måste bara byta om -

Ska ni söderut? Lust att plocka upp en vilsen själ i Haninge? Jag vill med men hinner inte till 18. Åkte just förbi skogis i bil, måste bara byta om -

Är sugen jag med men jag kom precis hem jag.... så jag hinner definitivt inte till 18 :P tänkte iaf dra ut och ta en runda så får vi se om vi ses där ute :p

Jag sitter här i lugn och ro......ensam:galen
Nu får ni se till att dyka upp:yoparty

O satan va kallt det var!! Vad sägs om att styra upp ngt på onsdag och kanske lite tidigare så man slipper pilla istappar från snoken?!?

blir de bra väder på onsdag ska jag köra lär va körklar vid hojen vid 15 i sumpan

O satan va kallt det var!! Vad sägs om att styra upp ngt på onsdag och kanske lite tidigare så man slipper pilla istappar från snoken?!?

Stäng visiret nästa gång.. Ett tips bara i fall du vill slippa istappar i snoken! :tummenupp:D

Edit: Vänta lite nu, läste jag precis en åka tråd utan bilder? :va
Kan admin stänga tråden omedelbums så är du snäll!

Kallt?:arsele
Var ju hur skönt som helst idag/kväll, precis hemkommen efter en riktigt bra hojjrunda:yoparty

Onsdag? Inbokat direkt:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...