Måla naglarna?

Quest

För fort för tidigt
Gick med
1 May 2005
Hoj
Ducati Monster
Jag har ett problem! Jag har alltid vart stolt över mina händer och kvinnor har faktiskt gett mig komplimanger för dessa. Nu har det dock gått åt helvete. Jag jobbar som lackerare och det är halvt omöjligt att få rent mina naglar.

Kan en kille måla naglarna? Isf blir dom svarta, jag klär mig i jeans och T-Shirt alltså ingen svartrockare utan mer en välklädd punkare med rakad skalle. Vill helst se svar från världsvana kvinnor eftersom de flesta killar kommer att flama sönder mig :huvet

Quest skrev:
2307603 Jag har ett problem! Jag har alltid vart stolt över mina händer och kvinnor har faktiskt gett mig komplimanger för dessa. Nu har det dock gått åt helvete. Jag jobbar som lackerare och det är halvt omöjligt att få rent mina naglar.

Kan en kille måla naglarna? Isf blir dom svarta, jag klär mig i jeans och T-Shirt alltså ingen svartrockare utan mer en välklädd punkare med rakad skalle. Vill helst se svar från världsvana kvinnor eftersom de flesta killar kommer att flama sönder mig :huvet
Jag tror det kommer se bra ut, ha inte rött eller rosa nagellack bara utan håll dig till blått, svart eller grönt.

Så länge du inte har ngt ful syntfrilla, lång svart skinnrock eller Blink 182 t-shirt så funkar det. Endast döda fiskar flyter med strömen :tummenupp

Som alternativ kan du ju förebygga fläckar genom att smörja in händerna(speciellt naglarna) med en riktigt fet kräm varje kväll. Pallar du så smörj även under dagen. Fettet gör att skiten inte sätter sig så hårt...
Nagellack på en kille är annars ganska avtändande. Lycka till!

smörj in dig med vaselin..
tvätta sen av med jordnötsolja från apoteket. :rolleyes:

de funkar men är sliskigt.
fråga mig inte hur jag vet det :hihi