Mässan Mc-huset 19-20 MARS 2005

• Thread starter Thread starter TouchMan65
  • Start date Start date
skulle bara klämma in ett litet tips
alla märken kommer att finnas på motor-mässan på mäss hallarna den 31/3-3/4.
där kommer även va mini motard uppvisning med massa krascher :hihi
så missa inte....

MC-mässan på mässhallarna låter ju också nice, men det ar MC-mässan (om man kan kalla den så??) på MC-huset skrivna datum jag menade...

Last edited:
BrInK skrev:
där kommer även va mini motard uppvisning med massa krascher :hihi
så missa inte....

Uppvisning! låter kul vilken dag är det uppvisning?

fick ett brev av mc-huset angående deras mässan å aktiviteter under våren 2005..dom har massa erbjudanden såsom Shoei raid (invader) för 1995 kr. ska ditt i alla fall å kolla ..

Tymo skrev:
fick ett brev av mc-huset angående deras mässan å aktiviteter under våren 2005..dom har massa erbjudanden såsom Shoei raid (invader) för 1995 kr. ska ditt i alla fall å kolla ..

japp har oxå fått hem de erbjudandena! kanske man hittar något fint fynd! vem vet! :)

Jag ska dit på lördag när de öppnar....lär väl vara mycket folk som vanligt. Får väl se om jag hittar en passande hjälm. Den jag har nu, börjar bli till åren. Kanske passande goretex-byxor också? Knappast troligt med mina muskulösa och korta fotbollslår. :huvet :rolleyes:

BrInK skrev:
menar du Malmö-mässan?

Rogerr skrev:
Det gör han alderles säkert. Tydligen satsar man på att få ny fart i Malmö motormässa igen, och då tydligen med en hel del sånt vi tycker om. :tummenupp
Ey, coolt. Ett stenkast från jobbet :banana

Vill ni komma in billigare på Motormässan så säljer SMC Skåne biljetter för 95:-/st.
Betalning och avhämtning på plats går också bra.

Tycker tråden INTE handlar mer om min fråga. Läser inte folk vad som står i trådens subject? Den handlade om MC-husets mässa - inget annat.

:felämne

edit: Starta gärna en egen tråd om Motormässan.....

TouchMan65 skrev:
Tycker tråden INTE handlar mer om min fråga. Läser inte folk vad som står i trådens subject? Den handlade om MC-husets mässa - inget annat.

:felämne

edit: Starta gärna en egen tråd om Motormässan.....
Du måste snart köpa hoj.... Upp med humöret nu! Vintern är snart slut!
Det står en röd VFR 750 på MC- husets begagnatavdelning. :lol

ja..... kom igen TouchMan65 !!! alla e snart ute :tungan...t.o.m nästa vecka kommer temperaturen att stiga upp till +10 .... så snabba på :)

Maverick_ou812 skrev:
Du måste snart köpa hoj.... Upp med humöret nu! Vintern är snart slut!
Det står en röd VFR 750 på MC- husets begagnatavdelning. :lol

Tack Maverick och Tymo. Humöret är uppe. MC-huset köper jag ALDRIG hoj ifrån. Ska det bli en "viffer" ska det vara 800, det har jag bestämt. :D Dessutom betalar jag inte ca 64.000 för en -97:a som gått nästan 5000 mil. :3freak Beträffande temperaturen mår jag mycket bättre i denna än när kvicksilvret stiger mer än 22-23 Celciusgrader. :brinnerup :tummenner Vill hellre gå i ide när värmen kommer. :-o

Inte ens "HAN" däruppe vet vad det blir. Men lovar att meddela er. :tummenupp

jaja..då måste jag väl svara eftersom du envisas....MC-Huset suger jätteelefantdiscoballe...finns ingen anledning att åka dit...om jag inte skulle vara full och känna för att betala 25% mer än normalt för ingenting nytt ....Var där förra veckan och det har förvandlats till en customs'r'us plus lite annar gammalt skit ingen blir av med.... :huvet

TouchMan65 skrev:
Tack Maverick och Tymo. Humöret är uppe. MC-huset köper jag ALDRIG hoj ifrån. Ska det bli en "viffer" ska det vara 800, det har jag bestämt. :D Dessutom betalar jag inte ca 64.000 för en -97:a som gått nästan 5000 mil. :3freak Beträffande temperaturen mår jag mycket bättre i denna än när kvicksilvret stiger mer än 22-23 Celciusgrader. :brinnerup :tummenner Vill hellre gå i ide när värmen kommer. :-o

Inte ens "HAN" däruppe vet vad det blir. Men lovar att meddela er. :tummenupp

Har du en hoj eler inte...känns lite menlöst att ringa nummret om du inte kan följa med.. :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8