Lurad?

The one

Friend to Bill
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R6
Köpte en banhoj av en kille som jag känner,allt var ok sa han men fan icke där var något vaising med motorn,har sagt det till honom men han bryr sig tydligen inte,är det någon som har förslag vad man kan göra,kanske gå runt till hans kompisar och tala om vad han är för en kille.

"nått vajsing"?
Har du bensin i tanken? Och så vidare, börja med lite felsöking så du vet konkret vad det är som strular.

*

Och vad för problem med motorn har du,om du nu inte kan ändra på affären så
varför inte skriva i teknikforumet över vad för problem du kan tänkas ha med motorn så får du kanske lite hjälp på traven.
Lycka till!
Hoppas det inte var en vänn till dig du köpte den av,stor spark i röva såfall om han har varit medveten om problemet.

juha01 skrev:
Öhhh.. Va?

VM i problemformulering??

Tror han försökte skriva något såhär;
"Jag köpte en banhoj av en kille som jag känner. Han sa att allt var okej, men det visade sig vara något fel med motorn. Detta har jag sagt till honom men han bryr sig inte. Någon som har förslag på vad man kan göra? Kanske gå runt till hans kompisar och berätta vad han är för typ av kille?"

@ The One
En punkt avslutar en mening och inte ett stycke. Ett kommatecken ersätter inte en punkt. Nää, nu ska jag sluta vara dryg. Jag har ingen aning om vad du bör göra. :tungan

UrbanTiger skrev:
Känner du dig lurad av killen så säg det till honom till att börja med.

Vajsing vet jag inte vad det är för fel.... låter som nått med gasmepulatorn i avgaspetongen. Du kan hälsa grabben att det kosta 16.500:- att byta den.

Ett vajsing är inte så där dyrt att fixa. Inte om du åker utanför storstan i alla fall.

Nä, tror du kan räkna med runt 5000 pickadoller för att fixa ditt vajsing.

Kevorkian skrev:
Ett vajsing är inte så där dyrt att fixa. Inte om du åker utanför storstan i alla fall.

Nä, tror du kan räkna med runt 5000 pickadoller för att fixa ditt vajsing.

:rofl :rofl 5000 pickadoller :rofl :rofl :rofl

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back