Love boat and crille is kapten

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Crille´s date förra onsdag tog rekord....mycket fin flicka får äran att bli crills backride..det är inte så att han går ut med en massa brudar ständigt utan när han gör något så gör han det med KVALITÉ (förutom att välja hoj) men Crill jag hoppas på att båten flyter låååååååång jätte lååååååååångt så långt från Stockholm jag menar Västerås man kan komma.
:tuttar :kär :banana

VaLLe skrev:
Crille´s date förra onsdag tog rekord....mycket fin flicka får äran att bli crills backride..det är inte så att han går ut med en massa brudar ständigt utan när han gör något så gör han det med KVALITÉ (förutom att välja hoj) men Crill jag hoppas på att båten flyter låååååååång jätte lååååååååångt så långt från Stockholm jag menar Västerås man kan komma.
:tuttar :kär :banana

Åhhh är det längre bort än Elba :3freak

Kan bara hålla med att valet GÄLLANDE tjejen var bra, vad gäller MCn vill jag överlöämna till en annan tråd :7peta

Crille skrev:
Hmmmm vad beträffar tjejen så var det ett toppen val,men sedan att höra om hojen :va näääää snart dags för lite Banningar på detta forum :fatta!

Erkänn Lion att du ärrr sååååå sugen på en Gixxer,men om du är riktigt snäll kan du få titta och känna lite på min,men det beror ju på om du är snäll....

Vore i mina ögon att begå tidelag!
Sen trodde jag din var upptagen, att få känna på din ser jag mer som ett straff!
:arsele

Just ja, jag är alltid snäll, men ibland kan verkligheten uppfattas som elak :tuttar

Kan det bero på att jag kanske ligger och sover.. för att jag ska upp och jobba..... mitt i natten..... :fakta :5sure

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman