Los Angeles

JohanJesus

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Kawasaki zx-6r 2005
Hallå gott folk,

Jag tar mitt pick och pack och flyttar till LA i sommar. Tanken är att ta upp åkandet där borta också. Finns det någon här inne som bor där redan?

De kör väl mest HD?

Ja det gör dom. Skulle nog chilla med umgänge i den kretsen dock. Tror han som skrev det skoja mest dock:-)

Men väst om L.A ligger Mulholland highway. Den verkar sjukt populär av hojåkare. Ser sjukt kul ut att köra med. Det verkar vara mycket folk längs vägarna att stanna och snacka med, så det är nog bara köra på.

Hade varit en rolig semester att åka dit och köra. Nån gång kanske det blir av för en annans del:-)

Men väst om L.A ligger Mulholland highway. Den verkar sjukt populär av hojåkare. Ser sjukt kul ut att köra med. Det verkar vara mycket folk längs vägarna att stanna och snacka med, så det är nog bara köra på.

Aka the snake. Jag skulle dö DIrEKcT :crash Är lite förbi bomba-stadiet liksom. Mer glida lite och framförallt köra trackdays, utan mötande trafik och hala fotokurvor.

Har åkt på Mullholland fast med bil :rodnar, grym väg men inga vidare avåkningszoner.

Streets of Willow är en cool bana sen har du Big Willow (Willow springs raceway)

Last edited:
Aka the snake. Jag skulle dö DIrEKcT :crash Är lite förbi bomba-stadiet liksom. Mer glida lite och framförallt köra trackdays, utan mötande trafik och hala fotokurvor.

Det klippet var ju lite missvisande när jag tänker på det:lol Men det verkar vara en skön väg och fin natur/utsikt. Det går ju glida lite lugnt med som du säger. Det är nog en upplevelse iaf :-)

I CA ligger väl för fan Laguna Seca? Den är med på min bucket list!

Been there. :D Dock inte kört något. :rolleyes:

Bara banor man kört på räknas :fakta

Precis som min då :tummenupp

Prata om några varma källor när ett av RR-världens underverk ligger runt knuten....

Dom har fö den riktiga CSS(California superbike school) där du kan hyra en rc8 och bomba korkskruven med :yoparty

Jo, det finns stor risk att jag skulle odla skägg och bosätta mig i en VW-buss på parkeringen utanför Laguna Seca om jag flyttade dit och sedan oavbrutet prata om hur man får bästa flytet genom de olika sektionerna. "The curves, man, the curves..."

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...