anze
Ny medlem
Åker till London imorgon. Tjejen planerat in i detalj vilka affärer hon skall besöka. men jag har planerat noll. Någon som har tips på vad man kan hitta på, kika på eller besöka? Eller är det bara pub som gäller 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gå dit pitten petar oj. Pekar
Om du ser något intressant gå dit och titta
Lycka till på resan!
Pubkulturen är bara den värd resan
.....och alla sköna engelsmän förstås!
Tyckte att det var den största besvikelsen. Alla pubbar ägs av ett bryggeri. Det finns typ två stora bryggerier (fullers och shepard neame har jag för mig) och därmed ser alla pubbar likadana ut.
http://www.the-dungeons.co.uk/london/en/index.htm
Om jag hamnar i London någon gång ska jag definitivt kolla in The London Dungeon.
Är det inte lättare att bara googla, eller kolla en londonsajt?
Förvånas över alla som skriver här. Jag ska till Prag. Jag ska hit. Jag ska dit.
THINGS TO DO IN LONDON
Vill man ha bra svar kanske man skall kolla en relavant sajt.
Bara en fundering.
Jag vet inte, tycker ofta såna sökningar ger väldigt intetsägande svar. Visst, man hittar ju event eller restauranger men extremt svårt att veta om det faktiskt är värt ett besök. Då är andra människors erfarenheter guld värda, så man hamnar på de intressanta ställena man inte hittar annars.
Håller med zilog om Camden, skön atmosfär och finns antagligen något för er båda där. Innebär iofs också mycket turister där.
Läser man en guidebok brukar den oftast innehålla utförlig info om de olika "sevärdheterna". Vill man VERKLIGEN veta vad man kan göra i London är detta helt fel forum att fråga på, då man får tips på turistfällor som Tussauds, Harrods, The Dungeon & Camden.
Det är som att fråga vad man skall göra i Stockholm och nån svarar "Se Vasa". Då har man missat ganska mycket i mina ögon.
Till TS: Vill du se nåt coolt så besök The Thames Barrier, Millennium Dome och The Imperial War Museum. Ta även en promenad i Notting Hill, besök Windsor Castle och varför inte Tate Modern (Gillar du inte konst så är själva byggnaden i sig sevärd). Riktigt riktigt stora attraktioner som likväl har "glömts bort" av folk här, eftersom de flesta förmodligen inte har tillbringat mer tid i London än en weekend på julshopping.
Teknikintresserad kan kolla in (insidan av) LondonBridge
Teknikintresserad kan kolla in (insidan av) LondonBridge, eller slagskepet/museet som ligger strax intill(liksom towern of london).
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |