LMS söker funktionärer till KM och SM

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
För att göra det enkelt för mig så klistrar jag bara in mailer som gått ut till funktionärerna.

Förutom alla oemotståndliga förmåner som finns med i texten nedan så kommer Actionpics att lotta ut 2 bandagar på Mantorp 11-12 september bland funktionärerna som ställer upp. Alla som ställer upp får även åka gratis på Sviestadbanan tisdagen efter SM, gathojsgrupp och licensgrupp.

Nu är det dags att anmäla sig som funktionär till årets tävlingar. Som uppvärmning börjar vi med ett KM den 13/5, tiderna som gäller är: 15.30 – 20.00. Man får naturligtvis en biobiljett eller en gatåkningsbiljett och mat för besväret. Ett utmärkt tillfälle för alla att komma i form inför SM-helgen.

Passa gärna på att anmäla er till SM-helgen 30/5-1/6 på en gång. Exakta tider kommer inom kort. Som vanligt är all hjälp uppskattad, helst hel eller halvdagar, men som sagt all hjälp är välkommen.

Känner ni någon som gärna vill hjälpa till men känner sig lite osäker vid banan så finns det massor av andra uppgifter att hjälpa till med, bland annat så behöver vi cafépersonal, folk som kan sköta grindar och personer som kan hjälpa till vid starten.

Mat ingår naturligtvis, frukost och lunch alla dagar, fika på för och eftermiddagen, och grillat i depån fredag och lördag kväll. Ni får även en bio eller gatåkningsbiljett för varje dag ni hjälper till.

Anmäl er snarast möjligt till mig via mail. Skriv namn på alla som kommer, ta gärna med en kompis. Skriv även vilka dagar ni har tänkt att hjälpa till och om det är hel eller halvdag. Skriv gärna om ni föredrar något speciellt uppdrag eller postering.

Vårt mål är att ha minst en licensierad/erfaren funktionär på varje postering så att nybörjare inte ska behöva stå själva. Tänk på att det är 15 års åldersgräns för att stå runt banan.

Vid frågor, tveka inte att maila eller ringa mig på 0737-23 70 05

Väl mött
Alexsandra Ringkvist funktionärsansvarig/LMS RR

Last edited:
Va? Ska ni ha B-funkisar till ert B-rejs i år igen... ;) *nu retas jag*

Helgen 30/5--1/4 är i princip den enda helgen på den här sidan om jul som jag inte har uppbokad. Skulle jag boka upp den med skulle jag få hitta en ny lägenhet. ;)

Va? Ska ni ha B-funkisar till ert B-rejs i år igen... ;) *nu retas jag*

Helgen 30/5--1/4 är i princip den enda helgen på den här sidan om jul som jag inte har uppbokad. Skulle jag boka upp den med skulle jag få hitta en ny lägenhet. ;)

Du verkar leva i en egen tidszon om inte tiden går bakåt för dig. :va

Du kan säkert få bo i vårt klubbhus om du inte är välkommen hemma. :tungan

Jag kan komma på KM:et, är jag rätt säker på. Ska dubbelkolla allt innan jag bokar mig. SM:et beror helt på om fröken här hemma fått ordning på sin kamera för då kan hon också vara med - annars får jag nog stanna hemma tror jag... :)

man kanske ska se till att man kan anmäla sig på deltagare till tävlingen också :)

Jag besiktar hojarna innan tävlingen börjar, kom gärna i tid :) jag ska själv köra också! :yoparty

alldeles snart kommer anmälningssida för KM upp :tuttar

ni som ska tävla, försök ragga med er nån som kan flagga

Jag kanske kan hjälpa till med att flagga på KM den 13/5 (om jag kan byta arbetspass samt samåka med någon) SM-helgen så pruttar jag runt på Gotland Ring och det prioriterar jag liiite högre.. :squid

Jag kanske kan hjälpa till med att flagga på KM den 13/5 (om jag kan byta arbetspass samt samåka med någon) SM-helgen så pruttar jag runt på Gotland Ring och det prioriterar jag liiite högre.. :squid

Jättebra om du kan ställa upp på KMet. :tummenupp

Du är inte ensam om att smita ut till Gotland den helgen. Fegisar! ;)

Du verkar leva i en egen tidszon om inte tiden går bakåt för dig. :va

Du kan säkert få bo i vårt klubbhus om du inte är välkommen hemma. :tungan

Vad? Jag trodde det var endurance-tävling... ;)

Det är lite långt att pendla till jobbet bara om jag bor i klubbhuset.

Fast tanken på att söka jobb i Linkeboda har faktiskt slagit mig. Det finns ett ute just nu som jag är lite sugen på...

Vad? Jag trodde det var endurance-tävling... ;)

Det är lite långt att pendla till jobbet bara om jag bor i klubbhuset.

Fast tanken på att söka jobb i Linkeboda har faktiskt slagit mig. Det finns ett ute just nu som jag är lite sugen på...

Detaljer! Du är välkommen till banan om Linköping blir aktuellt.

Måste man ha sin licens i LMS för att köra KM eller räcker det om man blir medlem? (Notera att jag är den första anmälda till B-rejshelgen). :yoparty

Obs!

Det hade blivit fel på starttiden på KM:et. 15.30 är tiden som gäller inget annat! Kom igen, anmäl er nu så det blir en bra tävling! :tummenupp

Det hade blivit fel på starttiden på KM:et. 15.30 är tiden som gäller inget annat! Kom igen, anmäl er nu så det blir en bra tävling! :tummenupp

Jag kan inte vara där förrän ~16.15 (slutar 16 på jobbet) så 15.30 går inte. Men däremot från att jag kommer till kvällen är slut kan jag vara med om det behövs. Skriver du upp mig eller ska jag skicka ett mail också? :)

Jag kan inte vara där förrän ~16.15 (slutar 16 på jobbet) så 15.30 går inte. Men däremot från att jag kommer till kvällen är slut kan jag vara med om det behövs. Skriver du upp mig eller ska jag skicka ett mail också? :)

Kom när du kan, det är helt okej. Jag tror jag kan skriva upp dig utan mail!

Ser lite bättre ut med funkisar nu ca 20 stycken, men det behövs alltid fler! :)

Jättekul att så många vill ställa upp! :tummenupp

Tack alla som hjälpte till på KM!

Jättekul att så många vill ställa upp på våra tävlingar. Hoppas det finns lika stort intresse för SM.

Vi behöver fortfarande mer funktionärer till SM så tveka inte att anmäla er. :)

Funktionärskörningen flyttad!

Funktionärskörningen som skulle vara den 2/6 är flyttad till fredagen den 6/6 och blir nu en heldag med instruktörer! :banana Kan det bli bättre?

Mer info finns eller kommer snart på LMS hemsida. De som får köra är funktionärer som har hjälpt till vid KM eller SM, anmäl er till mig snarast om ni kan ställa upp på SM, vi behöver mer folk! Anmäl även om ni vill köra gatgrupp eller licensgrupp på funkskörningen!

Ni vet vad ni ska göra om ni har frågor. :)

Mvh Alx

Funktionärskörningen som skulle vara den 2/6 är flyttad till fredagen den 6/6 och blir nu en heldag med instruktörer! :banana Kan det bli bättre?

Mer info finns eller kommer snart på LMS hemsida. De som får köra är funktionärer som har hjälpt till vid KM eller SM, anmäl er till mig snarast om ni kan ställa upp på SM, vi behöver mer folk! Anmäl även om ni vill köra gatgrupp eller licensgrupp på funkskörningen!

Ni vet vad ni ska göra om ni har frågor. :)

Mvh Alx

näe, det var inget bra eftersom det var annat bokat den 6e.
för mig alltså, för alla andra är det ju kanon.

Back