Lms Rr Sm

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Ser ut att bli ett bra startfält i samtliga klasser i år igen:tummenupp

Det har varit lite struligt med anmälningarna, och jag tror att det har förekommit en del frustation där man inte varit säker på om man ska anmäla sej via roadracing.se eller på LMS hemsida, nåväl nu verkar det vara på gång och det går givetvis att efteranmäla sej om man missat det tidigare.

Dags datum är det följande antal förare i respektive klasser:

125Jnr 29
125R 24
250R 17
600 superstock 30
Superbike 28

Snart uppe i samma antal som förra året, det kommer bli en djävligt kul helg:yoparty

/Christer

Last edited:
Kul!!! Hur många till start på banan 32st?
Kan du lägga ut anmälningslistan på förarna?

Det blir inte bara bra startfält, det kommer proffesionella surgubbar och är speakers under helgen också. Fiver ställer upp i klassen "Ju äldre vi blir desto snabbare var vi".

Jösses, 29 ekipage i 125 JR! Det måste vara rekord, eller? Detta kommer att bli årets race, jag lovar. Det för tankarna tillbaka till 250 SP's glansdagar då det var fulla startfält på enhetsmaterial och tätare racing än någon annanstans. Jag håller alltjämt 125 Jr som den bästa åskådarklassen.

Jösses, 29 ekipage i 125 JR! Det måste vara rekord, eller? Detta kommer att bli årets race, jag lovar. Det för tankarna tillbaka till 250 SP's glansdagar då det var fulla startfält på enhetsmaterial och tätare racing än någon annanstans. Jag håller alltjämt 125 Jr som den bästa åskådarklassen.
Fel, bästa "åskådarklassen" är Watz i Sviestadböjen! :mattias
Fast när det gäller tight racing så är det 125jr som gäller, agreed! :yoparty

nu är det 31 i 600 klassen
dvs en får INTE köra race

hände de nån gång i fjol i den klassen????

Det blir inte bara bra startfält, det kommer proffesionella surgubbar och är speakers under helgen också. Fiver ställer upp i klassen "Ju äldre vi blir desto snabbare var vi".
Kommer det även att bli webradiosändningar som från Anderstorp och i så fall blir det samma ipadress och länk till sändningarna?

Kommer det även att bli webradiosändningar som från Anderstorp och i så fall blir det samma ipadress och länk till sändningarna?

det är det ingen som vet ännu. det saknas folk som har tid att ta tag i den bollen också, tekniken finns & är gratis, visst underhåll och uppsättning behövs men det finns inte tid.

Den som är intresserad och har tid får gärna göra det såklart

//håkan

Roligt!

Hej alla glada, ska bli kul att träffa er alla på Linköping då vi beslutat att deltaga i ett SM i år :-)
Senaste race rapporten finns på www.gull-racing.com :tummenupp
Ha det gott så ses vi om en vecka

// Gull Racing
Anders

Roligt med stora startfält. Blir det rejs både lördag o söndag eller bara på söndagen? Kanske kan komma ner på söndagen efter en 30-skiva kvällen innan ;)

Tills dags dato är det lite dåligt med betalningar inkomna till tävlingen, är det dålig information om när det ska betalas in och vart? 30+% av de anmälda har inte betalat ännu, nåt fel på informationen som står på roadracing.se ?

http://lms08.mine.nu/smlista.php

Tills dags dato är det lite dåligt med betalningar inkomna till tävlingen, är det dålig information om när det ska betalas in och vart? 30+% av de anmälda har inte betalat ännu, nåt fel på informationen som står på roadracing.se ?

http://lms08.mine.nu/smlista.php

Måste vara nåt fel nånstans... Jag betalade för länge sedan, och min betalning finns inte registrerad... :va

Edit: Dä va inget... Nu var jag registrerad som betald... :glömdet

Hjälp!!!

Nu känner jag mig helt borta!
Har inte sett något tids schema med vilka tider det är eller så, skulle ju vara bra att veta när kvalen är och racen och liknande!!!
sen fattar jag inte riktigt anmälan , går ju bara att anmäla sig för B-race numera och det verkar ju fint för jag kör ju i en klass där alla är B-förare är med så det är väl bara att anmäla sig där antar jag för båda dagarna... men man måste ju få se ett tidschema!

mvh//PB

Nu känner jag mig helt borta!
Har inte sett något tids schema med vilka tider det är eller så, skulle ju vara bra att veta när kvalen är och racen och liknande!!!
sen fattar jag inte riktigt anmälan , går ju bara att anmäla sig för B-race numera och det verkar ju fint för jag kör ju i en klass där alla är B-förare är med så det är väl bara att anmäla sig där antar jag för båda dagarna... men man måste ju få se ett tidschema!

mvh//PB

http://lms08.mine.nu/protokoll/2008-Sviestadloppet-SM-TR.pdf

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...