VaLLe
天皇
Idag blev det äntligen klart..
Jag Crille och FredR1k fixade till det sista idag och var tvugna att ta fram PLAN B ur idé påsen
Det blev för strulit med den första krogen vi skulle vara på och att flytta fram festen resulterade till att min email blev sönder bombad med klagomål och mordhot
Detta gäller våra ärade Lakritsar:
Festen kommer att hålla hus på Bars´n Stars vi får undervåningen till våra aktiviteter sen bär det av uppåt till övervåningen där vi kommer att äta buffé.
Alla TV apparater i lokalen kommer att visa våra filmer
Priset är fortfarande 250 kr/ per person men nu fixade vi till en x-tra öl
1. Välkommst drink
2. 2 st öl Alt vin Alt cider
3. Mexikansk Inspererad buffe`
4. En åktur på min ninja (bak på förstås)
Sedan ser programmet ut på följande sätt:
Vi har planerat att vi skall vara på Bars´n stars vid kl 18.00 och sen kan vi vara där kvällen ut för att det är ett stort ställe och brukar vara nästan fullsatt varje lördag.
Jag måste meddela Chefen på bar´s en vecka innan, samt lämna in pengarna.
Betalningen sker till VaLLe på hans jobb Aros Tobak eller till Funatic på VodaFone. (P.m:a mig om ngt är oklart)
Förfest?????????????????????????

Jag Crille och FredR1k fixade till det sista idag och var tvugna att ta fram PLAN B ur idé påsen

Det blev för strulit med den första krogen vi skulle vara på och att flytta fram festen resulterade till att min email blev sönder bombad med klagomål och mordhot

Detta gäller våra ärade Lakritsar:
Festen kommer att hålla hus på Bars´n Stars vi får undervåningen till våra aktiviteter sen bär det av uppåt till övervåningen där vi kommer att äta buffé.
Alla TV apparater i lokalen kommer att visa våra filmer

Priset är fortfarande 250 kr/ per person men nu fixade vi till en x-tra öl

1. Välkommst drink
2. 2 st öl Alt vin Alt cider
3. Mexikansk Inspererad buffe`
4. En åktur på min ninja (bak på förstås)
Sedan ser programmet ut på följande sätt:
Vi har planerat att vi skall vara på Bars´n stars vid kl 18.00 och sen kan vi vara där kvällen ut för att det är ett stort ställe och brukar vara nästan fullsatt varje lördag.
Jag måste meddela Chefen på bar´s en vecka innan, samt lämna in pengarna.
Betalningen sker till VaLLe på hans jobb Aros Tobak eller till Funatic på VodaFone. (P.m:a mig om ngt är oklart)
Förfest?????????????????????????
Last edited by a moderator: