Livet leker!

Fenix

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
08', Triumph, Daytona 675
Ville bara berätta för världen att jag precis har avslutat 23 mil på mitt nyförvärv, ett stycke R-1'a med Akrapovic helsystem, Tailguard och en j_vla massa lull lull. Går som ett skållat troll!

Bilder kommer, måste bara hämta tebaka digitalkameran från polarn.

Last edited:
Grattis!
Visst är det underbart?
Kom ihåg att köra med insidan av skallen bara!

Ny hoj?
Satt Yoshimuran på från början?
Jag har köpt ett Akrapovicsystem till min SV, men jag har inte vågat sätta på det än, för det ska tydligen inte vara så bra att köra in hojjen med öppet blås.

UnderDOG skrev:
Ny hoj?
Satt Yoshimuran på från början?
Jag har köpt ett Akrapovicsystem till min SV, men jag har inte vågat sätta på det än, för det ska tydligen inte vara så bra att köra in hojjen med öppet blås.

Det finns inget hinder i att montera slip-on/helsystem på en sprillans hoj. Dock måste blandningen vara anpassad för öppetsystem så du inte rostar ventiler/tändstift.

(Liten flagga, min hoj är inte sprillans utan har gått "hela" 800mil och jag skrev fel jag har ett Akrapovic system på min nya hoj, det var min gamla som hade ett Yoshimura (vanans makt hehe))
Min förförra hoj var sprillans och den köpte jag med effektsystem monterat och klart, med matchande mappning.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back