Liten reg plåt

Bandit1200 skrev:
Nån som vet var man kan skaffa en mindre regplåt till hojen?

Wellpap, svartspritpenna ca 0,7 cm, plastfilm och vanligt vitt papper....

först klipper man till önskad storlekav wellpapen. sedan klipper du ut samma form i det vita pappret klistrar på det på wellpapen, sen är det bara att skriva dina siffror och bokstäver med den svarta spritpennan...... och sen kan du med fördel plasta in den så den håller längre, dock ej ett måste....sen klistrar du bara på skatte märket utanpå plasten.......

lätt som en plätt

:7peta

Miss_Orchidee skrev:

först klipper man till önskad storlekav wellpapen. sedan klipper du ut samma form i det vita pappret klistrar på det på wellpapen, sen är det bara att skriva dina siffror och bokstäver med den svarta spritpennan...... och sen kan du med fördel plasta in den så den håller längre, dock ej ett måste....sen klistrar du bara på skatte märket utanpå plasten.......

lätt som en plätt

Miss_Orchidee skrev:

lätt som en plätt
En lättviktsnummerplåt :hihi

Men viker den sig inte om man kör lite fort? :va
Jag fick något liknande en en gång när jag köpte en hoj och handlaren inte hade hunnit få hem nummerplåten ännu. Fladdrade som en flagga i fartvinden så fort man körde snabbare än 30km/h :tungan

http://www.tmolson.se/ Har små regplåtar.

Esquire skrev:
En lättviktsnummerplåt :hihi

Men viker den sig inte om man kör lite fort? :va
Jag fick något liknande en en gång när jag köpte en hoj och handlaren inte hade hunnit få hem nummerplåten ännu. Fladdrade som en flagga i fartvinden så fort man körde snabbare än 30km/h :tungan

http://www.tmolson.se/ Har små regplåtar.

Ska ni använda den menar ni?? :confused:

men nu hart jag lösningen :) om ni stadgar upp den med två sånna "kinamatpinnan" i kors på baksidan.......

Bandit1200 skrev:
Tack för alla fina tips.
Jag skrev in reg numret med kaviar på en knäckemacka, funkar skitbra :arsele
:rofl :rofl :rofl
Provade med räkost en gång men reflexeffekten blev inte så bra så nu kör jag bara med wellpapp :D

Vi har gjort följande:
1. Scanna av skylten, naturligtvis i färg
2. Förminska den i datorn till den storlek du vill ha
3. Skriv ut
4. Använd en plastlamineringsmaskin
5. Klart

Fördelen med denna är att den ser kanon ut...men i farter över 90 så fladdrar den så att bakomvarande inte kan läsa den :D

// Lasse

Klistra på siffrorna och bokstäverna på en genomskinlig plexiplatta, asfett och syns skitdåligt, men det är väl lite meningen ?!

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...