Bandit1200
ZX12r
Nån som vet var man kan skaffa en mindre regplåt till hojen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bandit1200 skrev:Nån som vet var man kan skaffa en mindre regplåt till hojen?
Miss_Orchidee skrev:Wellpap, svartspritpenna ca 0,7 cm, plastfilm och vanligt vitt papper....
först klipper man till önskad storlekav wellpapen. sedan klipper du ut samma form i det vita pappret klistrar på det på wellpapen, sen är det bara att skriva dina siffror och bokstäver med den svarta spritpennan...... och sen kan du med fördel plasta in den så den håller längre, dock ej ett måste....sen klistrar du bara på skatte märket utanpå plasten.......
lätt som en plätt
En lättviktsnummerplåtMiss_Orchidee skrev:Wellpap, svartspritpenna ca 0,7 cm, plastfilm och vanligt vitt papper....
först klipper man till önskad storlekav wellpapen. sedan klipper du ut samma form i det vita pappret klistrar på det på wellpapen, sen är det bara att skriva dina siffror och bokstäver med den svarta spritpennan...... och sen kan du med fördel plasta in den så den håller längre, dock ej ett måste....sen klistrar du bara på skatte märket utanpå plasten.......
lätt som en plätt

Esquire skrev:En lättviktsnummerplåt
Men viker den sig inte om man kör lite fort?![]()
Jag fick något liknande en en gång när jag köpte en hoj och handlaren inte hade hunnit få hem nummerplåten ännu. Fladdrade som en flagga i fartvinden så fort man körde snabbare än 30km/h![]()
http://www.tmolson.se/ Har små regplåtar.
Miss_Orchidee skrev:Ska ni använda den menar ni??
men nu hart jag lösningenom ni stadgar upp den med två sånna "kinamatpinnan" i kors på baksidan.......

Bandit1200 skrev:

tassen skrev:Hon menar bara att du kan lika gärna göra den själv ist'llet för att betala 500:- för en som ändå är olaglig.....![]()
Kolla på www.dekaltrim.se eller .comBandit1200 skrev:Nån som vet var man kan skaffa en mindre regplåt till hojen?
Miss_Orchidee skrev:Tack!!!![]()

Bandit1200 skrev:Tack för alla fina tips.
Jag skrev in reg numret med kaviar på en knäckemacka, funkar skitbra![]()
Miss_Orchidee skrev:Ska ni använda den menar ni??
men nu hart jag lösningenom ni stadgar upp den med två sånna "kinamatpinnan" i kors på baksidan.......
du är vass du... 
Bandit1200 skrev:Tack för alla fina tips.
Jag skrev in reg numret med kaviar på en knäckemacka, funkar skitbra![]()
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |