Liten rapport från ULSTER GP NordIrland

icemanjoakim

Bannad
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Suzuki GSXR600/GSXR1000
Som sagt, en liten rapport från min debut i REAL ROAD RACING på Ulster GP i NordIrland finns att läsa på www.realroadracing.se

Nu har jag i alla fall fått en försmak av hur allt funkar där och förhoppningsvis blir det flera race däröver nästa säsong.

De som är intresserade av att veta mer om denna road racingform är välkomna att höra av sig till mig.

Vi hörs & ses...

Joakim (Iceman)

icemanjoakim skrev:
Nu har jag i alla fall fått en försmak av hur allt funkar där och förhoppningsvis blir det flera race däröver nästa säsong.

Hmmmm... gränsen mellan dårskap och hjältemod är flytande ibland... :Bugar
Lycka till nästa år och håll dig för f-n på hjulen!
Moss

Jag blir kallsvettig bara av att läsa när du beskriver hur det är. Håller med mossberg - håll dig på hjulen o lycka till :)

Pheeeew.. Ja, det där är verkligen inte något för den fege... :3freak
Tråkigt med resultatet Jocke, men som sagt Lycka till nästa gång! :tummenupp
Kan lungt påstå att jag aldig skulle våga ställa upp i något sånt där.. :(

Hoppas det gick bra efter vurpan på Sviestad idag förresten, aldrig roligt när någon lämnar banan i Ambulansen.

Hade haft dig bredvid mig på gridden förresten...

För er som vill testa på ett landsvägsrace på lite närmre håll så kan ni köra i Danmark på Søhøjlandets TT den 11/9! (ca två mil söder om Jyllands Ringen)

Körs 4 klasser:Modern >500cc, Modern <500cc, Classic >500cc och classic<500cc.

Kul att det finns mer som gillar denna typ av Real Racing.

Själv kommer jag att för första gången ställa upp i Isle Of Man nästa år.

Har precis kommit ihop mig med en kille som bor där.

Skall eventuellt slagga hos honom, annars visste han ett bra vandrarhem.

Har funderingar på att åka dit en vecka innan kvalet å köra slingan dagligen för å lära sig den någotsånär.

Han kunde fixa hyra av R6or billigt så tanken är att han skall visa mig runt banan i en hel vecka före kvalveckan.

Jag tycker du skall ställa upp så kan vi åka dit ihop å träna :tummenupp

/Mike

icemanjoakim skrev:
Som sagt, en liten rapport från min debut i REAL ROAD RACING på Ulster GP i NordIrland finns att läsa på www.realroadracing.se

De som är intresserade av att veta mer om denna road racingform är välkomna att höra av sig till mig.

Vi hörs & ses...

Joakim (Iceman)

Mike the bike skrev:
Kul att det finns mer som gillar denna typ av Real Racing.

Själv kommer jag att för första gången ställa upp i Isle Of Man nästa år.

Har precis kommit ihop mig med en kille som bor där.

Skall eventuellt slagga hos honom, annars visste han ett bra vandrarhem.

Har funderingar på att åka dit en vecka innan kvalet å köra slingan dagligen för å lära sig den någotsånär.

Han kunde fixa hyra av R6or billigt så tanken är att han skall visa mig runt banan i en hel vecka före kvalveckan.

Jag tycker du skall ställa upp så kan vi åka dit ihop å träna :tummenupp

/Mike
HOPPAS DU MÅR BÄTTRE IDAG, HÖRDA ATT CHRISTER & KARIN ÅKTE UPP TILL DEJ SÅ DU INTE VAR ENSAM. SKÖT OM DEJ & LOVA ATT HÖRA VA DEJ TILL MEJ NÄR DU PIGGNAR TILL

*/ ?>
Back