Liten film från Falken idag 2/4

Benjamin

Ödmjukast
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1300BK -08
Satte ihop en film med Per och hans 120 hästars CBR600 lite snabbt. Ska göra en med fler åkare när jag orkar, det här var mer för att kolla materialet.

Filmen ligger hos Ketogan http://www.ketogan.com under videos.

/Benjamin

Kan inte göra annat än att hålla med, killen var ruskigt snabb. Väldigt imponerande att skåda. Han och Mikael Hägerström (killen på den silvriga R1an) verkade ha kul tillsammans på banan. De låg allt som oftast och fajtades.

Lyckades inte riktigt klura ut var du stod, men det var väldigt bra sikt i alla fall. Var var det?

Per är overkligt snabb, hur f-n kan han ladda så i vänstern utan att det släpper.

McB skrev:
Kan inte göra annat än att hålla med, killen var ruskigt snabb. Väldigt imponerande att skåda. Han och Mikael Hägerström (killen på den silvriga R1an) verkade ha kul tillsammans på banan. De låg allt som oftast och fajtades.

Lyckades inte riktigt klura ut var du stod, men det var väldigt bra sikt i alla fall. Var var det?

Jag stod i flaggtornet på baksidan, och efter vänstern.

GSXR1100R skrev:
Per är overkligt snabb, hur f-n kan han ladda så i vänstern utan att det släpper.

Mjuk körstil och bra sulor ? :) Såg ju onekligen ut som om de andra inte hittat gasrullen ännu...

Mycket trevlig rulle! Han verkar ha ett riktigt högt tempo i jämförelse med de andra!

Jaja, det kanske är gammalt, men jag tittade på Radicalriders mopperejs på ketogan.com och fick dagens, om inte veckans skratt.

Det är inte lite skönt 3.12 in i filmen när snubben drar igång tutan vid passeringen... :bow :D

Zigge skrev:
Jaja, det kanske är gammalt, men jag tittade på Radicalriders mopperejs på ketogan.com och fick dagens, om inte veckans skratt.

Det är inte lite skönt 3.12 in i filmen när snubben drar igång tutan vid passeringen... :bow :D
Metallgutten rockade med knäskrap och posörtutningar, Team hellmoppers ägde depån.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT