lite stunt med minimoto

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Är det min burkf-n eller? jag kommer bara till "men jag är på väg till.." och sedan rullar inte bilden mer...?

Alla ni som inte får till det med filmen, kolla på den med vlc- spelaren från www.videolan.org . En gratis, väldigt bra spelare! Den behöver inte externa codec osv..

Annars vet jag inte hur ni skall göra förutom att ladda hem diversa codec-pack såsom nimo codec pack, och ffd-show osv..

Men som sagt, ett hett tips för alla filmer och klipp som finns, vlc-spelaren!!

Hur fan kan du använda Poison till en sånhär sak?
Det är ju som att ha The Final Countdown på telefonen...
Sjysst film dock!

vad är det för fel med att lägga upp en länk som funkar för alla??

E22 skrev:
vad är det för fel med att lägga upp en länk som funkar för alla??
Den funkar för alla om du vet hur man gör... Du kan inte använda en c-64 till att kolla på aftonbladet.se med nu för tiden tex.. :-)

Använd rätt grejor..

Mech skrev:
Hur fan kan du använda Poison till en sånhär sak?
Det är ju som att ha The Final Countdown på telefonen...
Sjysst film dock!
Humm, vad är det för fel på det, vilken låt skulle du använt såom är mer "rätt" då?
Ber så hemskt mycket om ursäkt..

härlig film.. :tungan men jag har också försökt wheela lite men inte kan jag då få upp den så där eller.. nå tips kanske?

Jens_von_Helvette skrev:
härlig film.. :tungan men jag har också försökt wheela lite men inte kan jag då få upp den så där eller.. nå tips kanske?
luta dig bakåt, gasa, och ryck.. Inte för mycket bara... :D :tummenupp

Det där parkeringshuset kommer bli utslitet av alla minimotoåkningar :D Ska ni filma på lördag?

Schysst rulle men jag håller med om att låten var fetkass :tungan

Coola Ola skrev:
Det där parkeringshuset kommer bli utslitet av alla minimotoåkningar :D Ska ni filma på lördag?

Schysst rulle men jag håller med om att låten var fetkass :tungan
Nä fy på dig ola, vad skall jag slänga in i filmen så att du blir nöjd då?
Jag tänkte ju att det skulle bli roligt med en klassiker ju..
Men men, det får väl bli "Oh, my ding ding dong" för din filmversion nästa gång då! :-)

Hultan skrev:
Nä fy på dig ola, vad skall jag slänga in i filmen så att du blir nöjd då?
Jag tänkte ju att det skulle bli roligt med en klassiker ju..
Men men, det får väl bli "Oh, my ding ding dong" för din filmversion nästa gång då! :-)

Pest eller kolera, pest eller kolera, unge man... Skämt åsido, tycker faktiskt att enbart motorljudet är vackert nog men om du prompt måste slänga in lite musik ta nightwish eller rammstein eller varför inte lite depeche mode? (inte för att jag håller andan direkt..... :rolleyes:)

Coola Ola skrev:
Pest eller kolera, pest eller kolera, unge man... Skämt åsido, tycker faktiskt att enbart motorljudet är vackert nog men om du prompt måste slänga in lite musik ta nightwish eller rammstein eller varför inte lite depeche mode? (inte för att jag håller andan direkt..... :rolleyes:)
Hehe, ja man kan inte blidka alla när man gör film, men dom som säger det utan glimten i ögat tycker jag är lite knasiga, "jag tycker inte om äpplen, så därför kan ingen annan göra det" typ..

Ang. bara motorljud, visst är det ballt, men musik lyfter alltid hela filmer, kolla på bio.. :-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman