Lite bilder tagna på bulten April 2014

Stiligt! Och med tanke på vildsvinet så kan man bara konstatera att safari-känslan längs bulten är fulländad. Inte bara älgar och rådjur som passerar där.

Stiligt! Och med tanke på vildsvinet så kan man bara konstatera att safari-känslan längs bulten är fulländad. Inte bara älgar och rådjur som passerar där.

Är fasiken skraj för dom där svinen , va uppe i skogen han kom nerspringande från en kvart innan och letade huggisar .. undrar om det fungerar med pepparspray eller något om man stöter på en i skogen , ( kanske bättre att föra oväsen typ gå o sjunga högt istället ? :)

Grymma bilder! Vilken skärpa du har fått till! :tummenupp

Så det var där du stod och tryckte! Såg din parkerade hoj men lyckades inte se dig.

Den här delen av säsongen åker man fult, allväderställ och pendlarhojen...

Galet skarpa bilder! Vad har du för utrustning? :o
Kan man få köpa bilderna eller hur går man tillväga? Du lyckades fånga mig twice.

Bild 1
Bild 2

Mvh

Galet skarpa bilder! Vad har du för utrustning? :o
Kan man få köpa bilderna eller hur går man tillväga? Du lyckades fånga mig twice.

Bild 1
Bild 2

Mvh

Duger dom som dom är till det du tänkt göra så kan du ju alltid ladda ner från den sidan dom finns , kanske duger till print med annars så får du väl hojta till .

Canon 5D III + ett fast 135 mm f/2 till dom bilderna .

När jag ser dina bilder (och alla andras) så blir jag sugen på att damma av min 5D med tele och knäppa lite foton på alla som kör :yoparty

Vem ska man ge cred till om man skulle få för sig att ladda upp en bild på ansiktboken?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti