Mirran
Tjolahopp!
Funderar på att skaffa linser till sommaren för att kunna ha snygga solbrillor, funkar det att ha linser när man kör hoj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp det funkar bra, kan bli jobbigt att åka med öppet visir men det beror mer på hur fort man åker kontra luftfuktighet osv.Mirran skrev:Funderar på att skaffa linser till sommaren för att kunna ha snygga solbrillor, funkar det att ha linser när man kör hoj?
Mirran skrev:Funderar på att skaffa linser till sommaren för att kunna ha snygga solbrillor, funkar det att ha linser när man kör hoj?
Mirran skrev:Funderar på att skaffa linser till sommaren för att kunna ha snygga solbrillor, funkar det att ha linser när man kör hoj?
Ända tills man tar på sig solglasögonen istället.Bikerbitch skrev:Annars är det underbart med linser när man kör hoj, slippa allt krångel med glasögon.
Ghost skrev:Ända tills man tar på sig solglasögonen istället.![]()
Har hört att det kan bli torrt i ögonen..P@trik skrev:Klart det funkar.
Varför skulle det inte göra det ?
Mirran skrev:Har hört att det kan bli torrt i ögonen..
Jag har problem med det. Men om jag tänker efter så är min månadslins ett år gammalMirran skrev:Har hört att det kan bli torrt i ögonen..
DanTheMan71 skrev:Fan BB första gången vi e av samma åsikt.Inga solbrillor i hjälmen![]()
Däremot suger mörkt visir fettKöp högkontrast istället om ni tycker solen irriterar.
Är du seriös nu? Vet du hur farligt det är att använda såna gamla linser?jiGGa skrev:Jag har problem med det. Men om jag tänker efter så är min månadslins ett år gammal![]()
Mirran skrev:Har hört att det kan bli torrt i ögonen..
Ja, då förstår jag att du har problems..jiGGa skrev:Jag har problem med det. Men om jag tänker efter så är min månadslins ett år gammal![]()
Rigge skrev:Solbrillor i hjälmen borde det va böter på.
Maverick_ou812 skrev:Klart det funkar.
Varför skulle det inte göra det ?
Varför det?
Om man om nu gillar att köra med öppet visir för att känna vinden i ansiktet när det inte går hysteriskt fort och man vill skydda ögonen, hur ska man då göra? Offra ett öga för poserfaktorn?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|