Linkin Park i Globen

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Några fler som ska dit och kika? Det är sambons favoritband, efter system of a down, så vi köpte såklart biljetter och ska ner. Tror det kommer bli en riktigt bra konsert. Har börjat lyssna in mig på musiken, det var ju ett tag sedan man lyssnade på Linkin Park, man hade ju glömt hur bra dom var.
Jaja, det blir nog :yoparty . Får väl våra biljetter till veckan.

Några fler som ska dit och kika? Det är sambons favoritband, efter system of a down, så vi köpte såklart biljetter och ska ner. Tror det kommer bli en riktigt bra konsert. Har börjat lyssna in mig på musiken, det var ju ett tag sedan man lyssnade på Linkin Park, man hade ju glömt hur bra dom var.
Jaja, det blir nog :yoparty . Får väl våra biljetter till veckan.

Låter sjysst, när lirar dom? Vet du om det finns plåtar kvar?

Låter sjysst, när lirar dom? Vet du om det finns plåtar kvar?

25 maj spelar dom, på en fredag, finns plåtar hos diverse dyra företag, eller så kan du få tag på till rätt schysst pris på tradera eller blocket. Såg flera på tradera som hade "köp nu" pris på 1.150:- för två sittplatser.
Vi lär väl stanna till på en kinakrog innan och käka lite och ta några öl.

Räknas Linkin Park som rap eller rock? :confused:

Edit: Eller skatepunkare kanske är vad de är?

Last edited:
25 maj spelar dom, på en fredag, finns plåtar hos diverse dyra företag, eller så kan du få tag på till rätt schysst pris på tradera eller blocket. Såg flera på tradera som hade "köp nu" pris på 1.150:- för två sittplatser.
Vi lär väl stanna till på en kinakrog innan och käka lite och ta några öl.

1.150 för 2 sittplatser är bra. Jag har letat på blocket nu och dom ligger på 800-900 per styck! :va

Visst vore det coolt att se dom men det betalar jag inte, jag ska checka Tradera.

1.150 för 2 sittplatser är bra. Jag har letat på blocket nu och dom ligger på 800-900 per styck! :va

Visst vore det coolt att se dom men det betalar jag inte, jag ska checka Tradera.

Ja, Vi lade visserligen 1.500:- på våra sittplatser, för att komma lite närmare. Det är ju trots allt ett av sambons favoritband, så det kan det vara värt ;).

det här forumet börjar ju bli mesigare än lunarstorum...

Mesigt för att jag följer med min sambo för att se ett av hennes favoritband?

Last edited:
TOFFEL!

hehe, nejdå, Linkin Park är okej, jag lyssnar inte själv på dom, men hör jag dom så klagar jag inte - men på nåt sätt har jag ändå känslan av att dom ligger "en nivå under dom riktiga banden" så som Korn, Deftones osv.

som att deras målgrupp är emo-fjortisar...

nee men måste vara jäkligt kul att både hänga med sin sambo på hennes favoritband och för henne att hennes sambo ställer upp och hänger med på det. HA DE GÖTT!

(skulle nog haft med en smiley i mitt förra inlägg hehe)

TOFFEL!

hehe, nejdå, Linkin Park är okej, jag lyssnar inte själv på dom, men hör jag dom så klagar jag inte - men på nåt sätt har jag ändå känslan av att dom ligger "en nivå under dom riktiga banden" så som Korn, Deftones osv.

som att deras målgrupp är emo-fjortisar...

nee men måste vara jäkligt kul att både hänga med sin sambo på hennes favoritband och för henne att hennes sambo ställer upp och hänger med på det. HA DE GÖTT!

(skulle nog haft med en smiley i mitt förra inlägg hehe)

Håller med om att korn och deftones är bra mycket bättre. Men linkin park är ju inte så illa pinkat heller. Och har man chansen så kan det vara kul att se dom live. Sedan så får ju hon hänga med på metallica senare i sommar, också när vi ska på storsjöyran och kolla på band som: Lillasyster, sabaton, Gogol Bordello, Cult Of Luna, Millencollin etc etc.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show