Jag har fått erbjudande på Lindstrads kläder. Är det nåt att ha eller? Jag har själv ingen erfarenhet. Tycker att Wrangell-jackan och dom svarta Lizardbyxorna är ganska snygga, men vad jag förstår av trådarna jag hittade ingen av dessa nåt för lite asfaltsyning. Wrangell-jackan har ingen dragkedja så man kan inte sätta ihop den med byxan, är det livsviktigt, eller blir det svinkallt på vintern?
Sen finns ju Graffiti-jackan och GI-pants som verkar va lite tåligare, men blir inte dom lite varma i skogen. Dessutom har dom inbyggda skydd som jag i så fall vill ta ur.
Nån som har erfarenhet av dessa, eller ska jag köpa nåt annat märke? Vill alltså ha ett set kläder för enduro och motard sommar och vinter!
//David
Sen finns ju Graffiti-jackan och GI-pants som verkar va lite tåligare, men blir inte dom lite varma i skogen. Dessutom har dom inbyggda skydd som jag i så fall vill ta ur.
Nån som har erfarenhet av dessa, eller ska jag köpa nåt annat märke? Vill alltså ha ett set kläder för enduro och motard sommar och vinter!
//David
Last edited: