Lindströms Racing/Motorheaven?

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Har butiken i Slödderhellyeah upphört eller har dom flyttat? Var förbi här om dagen och det såg väldans tomt ut?

Antar att det är Jimmy på tal om det vart tog han vägen? Efter att ha ägt Pro superbike i ett antal år och sen bara försvinna. Ställde han stövlarna på hyllan...:confused:

Mycket möjligt att butiken upphört eller minskat på verksamheten. Jag körde en kompis hoj dit för service våren 2011. När vi skulle hämta hojen fanns ingen där, och ingen att få tag i. Blev kontakt med polis o.s.v. Nån vecka senare fick vi tag i farsan till ägaren. Han slutförde servicen så att vi kunde hämta hojen. Det verkade som att farsan skulle driva vidare själv ett tag, men det är ju som sagt möjligt att han lagt ner, eller inte är där så ofta nu på vintern.

Det var tråkigt. Både Jimmy och hans farsa var trevliga och butiken var rätt najs. Aja,så kan det gå.

Fick beskedet i höstas när jag pratade med Uffe, (farsan) tråkigt. Hade aldrig problem med dem oavsett vilken av mina hojar jag lämnade in. Humana priser och trevliga prickar både far och son.

Vad Jimmy gör idag vet jag inte.

När vi hade hojen på service fick vi höra att Jimmy hade kikat på tiderna i Pro Superbike, och blivit sugen på comeback, eftersom att han kunde se att hans egna tider fortfarande tillhörde toppen. Men det verkade som att han hade en del att uträtta innan dom planerna kunde gå i verket.

Last edited:
Skepp o Hoj på er, Det stämmer Motorheaven blev tvunget att läggas ner men vi har startat om verksamheten igen och finns i samma fastighet fast på andra sidan med samma tjänster som tidigare och fortfarande lika trevliga :) Nu heter vi Lindström Racing igen, se vår webbsida www.lindstromracing.se

Välkommen!

Med vänlig hälsning,. Jimmy

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma