Först måste man ju säga ett stort tack till Micke å Ola som höll i allting och ytterligare ett stort tack till alla instruktörer och ni andra som ställde upp i helgen.
Jaha, hur gick det då?
Första passet gick skit, helt uruselt, kändes som man hade lust att ge upp direkt. Fick inget att synka överhuvudtaget, fick inget flyt och allt blev bara konstig, saktare än snigelfart gick det fram.
Kommer in och tar ett snack med Johnny, försöker komma underfund med varför det går så dåligt.
Vi kommer fram till att jag gör fel vid upp och nedväxlingar även vid inbromsningarna.
Känns bättre efter och tänker att nästa pass ska allting gå bättre.
Vad händer?
Jo, det börjar spöregna!!!
Självförtroendet i botten, tvingas ut i regn på racetec, inga regndäck allstå.
Åker runt som på nålar, svänger in efter några varv, känns inget bra.
Dags för att öva starter.
Det var här det roliga började, visserligen regnade det men av någon anledning så började det flyta på lite mer.
Fick ordning på växlingarna å allt.
Starterna var la lite hoppiga men de får man öva på.
Till och med jag fick köra om
Kändes som att sista passet i regn gick dubbelt så bra än det första i torrt.
Kommer dröja ett tag innan jag dyker upp nån licensträning, måste få upp farten i allmänhet först, jag är långsammare än en snigel just nu jämfört med alla andra.
Tack en gång för kursen =)
Jaha, hur gick det då?
Första passet gick skit, helt uruselt, kändes som man hade lust att ge upp direkt. Fick inget att synka överhuvudtaget, fick inget flyt och allt blev bara konstig, saktare än snigelfart gick det fram.
Kommer in och tar ett snack med Johnny, försöker komma underfund med varför det går så dåligt.
Vi kommer fram till att jag gör fel vid upp och nedväxlingar även vid inbromsningarna.
Känns bättre efter och tänker att nästa pass ska allting gå bättre.
Vad händer?
Jo, det börjar spöregna!!!
Självförtroendet i botten, tvingas ut i regn på racetec, inga regndäck allstå.
Åker runt som på nålar, svänger in efter några varv, känns inget bra.
Dags för att öva starter.
Det var här det roliga började, visserligen regnade det men av någon anledning så började det flyta på lite mer.
Fick ordning på växlingarna å allt.
Starterna var la lite hoppiga men de får man öva på.
Till och med jag fick köra om
Kändes som att sista passet i regn gick dubbelt så bra än det första i torrt.
Kommer dröja ett tag innan jag dyker upp nån licensträning, måste få upp farten i allmänhet först, jag är långsammare än en snigel just nu jämfört med alla andra.
Tack en gång för kursen =)
skadad som han är...