reptoid
Ny medlem
Hej! Är det någon som vet datum till licenskursen på Knutstorp?
/Mathias
/Mathias
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2084reptoid skrev:Hej! Är det någon som vet datum till licenskursen på Knutstorp?
/Mathias
Kan gissa att det blir på första kvällsträningen. Datumen för dessa kvällar blir spikade inom kort.McFille skrev:Nån som vet vilket datum körningen är?
Eva svarar tydligen inte på mailen...
Kan inte tant sluta gissa o komma med ett datum istället...Åsa skrev:Kan gissa att det blir på första kvällsträningen. Datumen för dessa kvällar blir spikade inom kort.
Tant för dig vaMaverick_ou812 skrev:Kan inte tant sluta gissa o komma med ett datum istället...![]()
Sitter med almanackan här ju.
Har ju lovat ut mig som paraplypojke, räcker det inte för fröken?Åsa skrev:Tant för dig vaPopsnöre där
![]()
Okej, jag tål det. Nej, som sagt, inte helt 100 spikat ännu, därför inget datum ute här. Men det kommer ut så snart det är klart, var så säkra.
Ska du ta licens![]()
Skippa det och sponsra mig istället![]()
Jag vetMaverick_ou812 skrev:Har ju lovat ut mig som paraplypojke, räcker det inte för fröken?
Om jag ska ta licens.... hmmmmm... vem vet....
Jag är kvinna.Maverick_ou812 skrev:Har ju lovat ut mig som paraplypojke, räcker det inte för fröken?
Med tanke på att du är kvinna så blir det snarare inveckla det.Åsa skrev:Jag är kvinna.
Räcker det som svar eller vill du att jag ska utveckla det?![]()
Zmurfen skrev:Jag vet![]()
Du ska låta bli att veta så mycket Zmurf, vi tar det där på puben om en vecka va. Se upp för bollhavet.Maverick_ou812 skrev:Med tanke på att du är kvinna så blir det snarare inveckla det.![]()
Med tanke på att jag är man (eller nåt) så förstår jag bara saker som sägs i klartext, så ja tack. Utveckla.
Du ska låta bli att veta så mycket Zmurf, vi tar det där på puben om en vecka va.
![]()
Been there done that. As you know...valmers skrev:Se upp för bollhavet.
Sorry, glömde ju att du va manMaverick_ou812 skrev:Med tanke på att du är kvinna så blir det snarare inveckla det.![]()
Med tanke på att jag är man (eller nåt) så förstår jag bara saker som sägs i klartext, så ja tack. Utveckla.![]()
Maverick_ou812 skrev:Har ju lovat ut mig som paraplypojke, räcker det inte för fröken?
Om jag ska ta licens.... hmmmmm... vem vet....

Klart att du villTuben skrev:Jag vill ente veta![]()
Det där vill alla brewdar....Åsa skrev:Sorry, glömde ju att du va man![]()
Jag vill ju åt dina PENGAR såklart![]()
![]()
Ska jag PMa över mitt kontonummer, eller kan du skicka en tjäck?
Det är inte meningen att du ska få veta heller.Tuben skrev:Jag vill ente veta![]()

Tänk på att det finns kurvor på Knudan bara, man måste svänga.Maverick_ou812 skrev:Been there done that. As you know...![]()
Men tack för omtanken.![]()
Som sagt... Been there done that. As you know...valmers skrev:Tänk på att det finns kurvor på Knudan bara, man måste svänga.
Hur kan en klubb ha en informationsansvarig som inte svarar på mail man skickar? Verkar helt bisarrt...McFille skrev:Nån som vet vilket datum körningen är?
Eva svarar tydligen inte på mailen...
Funkar Hyllinge MS på detta sättet?|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife