Licens!

Alexandra

!Bruden!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Cbr 600-Ska bli streetfighter
Skule vilja ta licens nu men vet inte hur jag ska göra ...
nån som kan tipsa?
tack! :Bugar

Kontakta oss i NRS...

Hej Alexandra!
:tummenupp Vi kör en komplett förarlicenskurs den 17-18/7 på Mittsverigebanan 9 km söder om Härnösand. Vill du ta förarlicens i sommar, kontakta oss så hjälper vi dej med den biten. Anmäl dej via vår hemsida www.n-r-s.se snarast, eller ring 070-5433933 till Per Berglund för ytterligare info. 950 kr kommer det att kosta, inkl litteratur, och med fika+lunch på lördagen och praktik på söndag på banan. Det finns några platser kvar, men hör av dej snabbt, för vi måste beställa böcker till dej också... :hjälm

NRS skrev:
Hej Alexandra!
:tummenupp Vi kör en komplett förarlicenskurs den 17-18/7 på Mittsverigebanan 9 km söder om Härnösand. Vill du ta förarlicens i sommar, kontakta oss så hjälper vi dej med den biten. Anmäl dej via vår hemsida www.n-r-s.se snarast, eller ring 070-5433933 till Per Berglund för ytterligare info. 950 kr kommer det att kosta, inkl litteratur, och med fika+lunch på lördagen och praktik på söndag på banan. Det finns några platser kvar, men hör av dej snabbt, för vi måste beställa böcker till dej också... :hjälm

Skulle själv anmäla mig till den kursen, men ekonomin räcker inte pg a körkortet :( men nästa år blire licens för mig också! Vem är du föresten, är själv med i nrs, kommer från sollefteå, med ponny och lars och grabbarna :tummenupp

Vem jag är...

Hej Uggla!
Jag är den du ska ringa till i inlägget, Per Berglund. Jag är just nu ordförande i NRS....Trevlig midsommar på er! :)

uggla skrev:
Skulle själv anmäla mig till den kursen, men ekonomin räcker inte pg a körkortet :( men nästa år blire licens för mig också! Vem är du föresten, är själv med i nrs, kommer från sollefteå, med ponny och lars och grabbarna :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman