Letar bild på kåphoj för att skissa egen dekaldesign på.

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Som rubriken lyder. Finns det någon som har en bild på en kåphoj där liksom bara konturerna av kåpor och chassi finns med så man kan skriva ut ett gäng kopior och skissa runt lite på.

Håller på att laga upp ett set krashkåpor som ska bli mitt slitochslängkåpset och dessa tänkte jag dekala på något bra sätt sen. :)

RedEye skrev:
2678152 Som rubriken lyder. Finns det någon som har en bild på en kåphoj där liksom bara konturerna av kåpor och chassi finns med så man kan skriva ut ett gäng kopior och skissa runt lite på.

Håller på att laga upp ett set krashkåpor som ska bli mitt slitochslängkåpset och dessa tänkte jag dekala på något bra sätt sen. :)

hade du inte svart ram?
så där helvita som R1an i nåra trådar är skulle sitta som en fläskläpp på den där :yoparty

http://images.google.se/imgres?imgu...firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official&sa=N
e de såna?

Last edited:
ozeo skrev:
2678241 hade du inte svart ram?
så där helvita som R1an i nåra trådar är skulle sitta som en fläskläpp på den där :yoparty

http://images.google.se/imgres?imgu...firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official&sa=N
e de såna?

Jo, ramen är svart.
Jag hade tänkt få tag på en bucklig tank ifrån usa som skulle bankas in a la stunt, fast det verkar skita sig lite.
Iallafall, hade jag fått tag på en tank så skulle allt lackas i valfri färg men det verkar som om jag får behålla originaltanken och då blir kåpsetet samma vita pearl som suzuki alltid haft.
Misstänker att jag kommer behöva dekala bort en del rinningar och damm som kommer bli efter att jag har garagelackat dom färdigt så det är därför. :D

Iallafall var tipset reko och jag har faktiskt tänkt på det.. men det var ifall jag fick tag på en ny tank som sagt. :tummenupp

Iofs har jag en annan fråga om någon kanske vet.. fel forum men ändå.

Hörde att man skulle lägga 3 lager klarlack och sen sandpappra ner dessa lite och lägga 3 nya för att få lite show. Frågan är vad man ska ha för slippapper och vilken grovlek. :confused: :)

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...