Lars Ohly friar i direktsändning

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är fan så jag tror någon stoppat gräs i mina knäckemacker, har jag hallisar? :galen

Jag önskar honom och hans Åsa lycka till, fast det är sjukt kitschigt att fria i TV....

Vad fan har jag nu bommat, till vem friade han? Åkesson?

Någon Åsa tror jag, de klippte bort det för han började med att "i SVT's debatt fick inte jag komma med mitt slutanförande så blablablabla", de avbröt och körde vinjett. Sedan fick han i utfrågningen efteråt berätta att han friade till någon Åsa.

Jag fattar ingenting, håller jag på att bli utbränd? Hände det?
Måna kör in Fettot Persson och Ohly spelar snäll, hur mycket panik kan man ha eller har de gett upp och bara skojar bort allt? :confused:

Publikfrieri fick ännu en vidrig innebörd.

Ja, dom är desperata...

Varken du eller jag såg spektaklet (hoppas jag) men vi båda vet om det inom ett par minuter.

Sant och ännu inte sett. Hört räckte. Vissa saker behöver man inte se för att förstå felet i...

Finns det något sätt att vara medialt avskärmad samtidigt som man håller sig au jour?

Nu var det kanske inte publik som i publik utan publik som i väljare.

Den snåle fan vill inte ens bjuda sitt orakade bergstroll på en middag vid detta tillfälle utan snyltar på våra skattepengar och upptar programtid med sitt pesonliga dravvel.

Som vi säger på SH:
Fi fan !

Att för en svensson som aldrig syns för andra än sina närmsta så kan jag på något sätt förstå tjusningen i att göra något offentligt som att synas i TV... men att som politiker som är i slutrushen och syns i media hela tiden vilja fria i TV är för mig bara idioti och barnsligt så det förslår.

Ohly är och förblir en av de få jag aldrig träffat men som jag ändå tycker väldigt mycket illa om.

Att för en svensson som aldrig syns för andra än sina närmsta så kan jag på något sätt förstå tjusningen i att göra något offentligt som att synas i TV... men att som politiker som är i slutrushen och syns i media hela tiden vilja fria i TV är för mig bara idioti och barnsligt så det förslår.

Ett taffligt försök att "förfolkliga" sig själv? Ingen dum gissning

Ett taffligt försök att "förfolkliga" sig själv? Ingen dum gissning

Vet inte vad som är mest pinsamt... att Ohly friar i TV eller att de rödgröna svarar på frågor som "kommer förmögenhetsskatten drabba mig som ärvt mitt hus?" med svar som "nej, den kommer enbart drabba ca 1% som äger massa pengar och förmögenheter... ingen med VANLIG lön kommer drabbas"
Och vad fan är VANLIG lön? Det är något de vägrar svara på.

Haha, de kommer att få ett lass bröstpumpar i present när de gifter sig.

Nej, han hade visst hört att hon har sagt ja, sa dom på radion imorse. Hur hon fick reda på att han hade friat visste han inte riktigt heller. Killen med stenkoll liksom :D Framför allt verkar dom ha ett intimt förhållande, med exemplarisk kommunikation :D

Som i politiken !

Vet inte vad som är mest pinsamt... att Ohly friar i TV eller att de rödgröna svarar på frågor som "kommer förmögenhetsskatten drabba mig som ärvt mitt hus?" med svar som "nej, den kommer enbart drabba ca 1% som äger massa pengar och förmögenheter... ingen med VANLIG lön kommer drabbas"
Och vad fan är VANLIG lön? Det är något de vägrar svara på.
Vanlig lön och normalt hus till och med. Det som är klart är:
Inget jobbskatteavdrag ska få göras för de som har miljoninkomster. Det blir en nedtrappning på 2,5 procent på inkomster över 40 000 i månaden.

Ursäkta, men när fan blev 40 000+ en miljoninkomst?!? :dummer
Dessutom kommer de garanterat kolla på vad en "normalvilla" kostar i Sverige och höja fastighetskatten på den basen utan att ha koll på att de flesta villor i storstadsregionerna kostar över genomsnittet.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park