Landskrona, vad fan är det frågan om?

Kolla hur idioten ser ut. Lyssna sedan på det han kallar musik. Kolla sen igen hur han ser ut. Sen lyssnar du igen och märker att han är skåning.
Han är ju för fan en sån där trip-hoppare, en mindre smart ungdom helt enkelt.

Trött på allt jävla polishat i stan, utan polisen hade det vart ren anarki och tack vare polisens extra resurser i stan är det numera lugnt här. Kul att en liten finnig 19-åring med drogproblem ska blåsa upp det hela, krävs fan inte mycket för att starta ett krig här, kan säkert räcka med nåt sånt...

Hur många gånger ska man behöva förklara?

Skåne består av ett huvudområde och några underområden:

SKÅNE
-HALLAND
-BLEKINGE
-SKÅNE
-ROSENGÅRD
-DELAR AV SMÅLAND
Sant sant...

Skåningar. :mad:

Lannskapsupplysning fö Lappen uppe i kåtaland då, fö fasiken

Bifogat

• litenkartakrt.gif
    litenkartakrt.gif
    41 KB · Visningar: 161
En snorunge med rejäla attitydsproblem och ännu större mindervärdeskomplex. Ett halvårs intensiv skogshuggning i djupaste norrland utan örtcigaretter hade nog ställt det mesta till rätta innanför skallbenet på den där individen.

Förövrigt ser jag inget fel med Markus indelning av sveriges geografi.

[arrogant stockholmare]

Tycker att hela landet bör gå efter den bifogade kartan för att förenkla geografiska ärenden...

[/arrogant stockholmare]

Men allvarligt, tror ni att hans föräldrar är stolta? :rolleyes:

Bifogat

• karta.jpg
    karta.jpg
    27 KB · Visningar: 53
Har hans eventuella bildningsnivå eller någpn annan del av hans personlighet NÅGOT att göra med hans yttrandefrihet?
Att ha attityd problem och mindervärdeskomplex hindrar ju inte folk på SH för att uttala sig.:va
(Ett tecken på mindervärdeskomplex är förresten ett nästan tvångmäsigt behov att leta fel hos andra personer, enligt tanken "hittar jag fel på andra blir jag bättre"...)

Jag ogillar hans "musik" men ser ändå inte varför man ska göra en bg deal av detta. Lite får väl polisen tåla och det måste finnas viktigare saker för polis och domstolar att syssla med.

Men allvarligt, tror ni att hans föräldrar är stolta?

Hans farsa var ju någon typ av "känd kriminell" (uteliggare kanske) så han lär ju vara nöjd.

Jag ogillar hans "musik" men ser ändå inte varför man ska göra en bg deal av detta. Lite får väl polisen tåla och det måste finnas viktigare saker för polis och domstolar att syssla med.

Enligt poliserna på plats så var det en "otäck" stämning och de kände sig hotade av folkmassan.

I övrigt så är det väl alldeles utmärkt, att både skåningar som står och gör hitlerhälsningar på scen åtalas precis som skåningar som försöker hetsa mot poliser? För en gångs skull verkar rättsväsendet handla någolunda konsekvent.

Last edited:
Man blir ju så djävla matt på såna skitungar rent ut sagt!!!
Visst hata polisen, men hoppas för hans skull att han inte får behov av polisen nån gång då. Jag hävdar bestämt det har med bildning att göra, Polisen är ju faktiskt till för medborgarna, jag för min del vill då inte ha ett samhälle utan dem. Det lustiga är ju att inte fan stoppar polisen mig o "terrar" mig, mmmm undrar om det kan bero på att man får vad man förtjänar!!
Självklart finns det rötägg bland Tusse batong, men 99 % av de jag stött på hitills har varit helt OK. Killen är väl en gangster wannabe som tycker han är Ûbercool, ett Pucko är vad det är, hoppas han åker dit rejält:D :D

Åsså har han en vattenpipa på loggan till sin hemsida :tummenupp
"Polisen trakaserar mig och frågar mig om jag rökt hash :gråta"

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back