Lackering !

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Nån som vet vad det kostar att lacka hela mc'n svart? En aprilia rs 125 alltså. Nån som vet nåt ställe i örebro lr i närheten av örebro som gör det? :tomten

det kan hamna mellan 2000 - 10 000:- helt beroede på var du ska lackera den någonstans i trakterna. ett tips är att ringa runt till olika lackerare och fråga om priset. Sen tar du det billigaste stället.

Kronen skrev:
2072799 det kan hamna mellan 2000 - 10 000:- helt beroede på var du ska lackera den någonstans i trakterna. ett tips är att ringa runt till olika lackerare och fråga om priset. Sen tar du det billigaste stället.
Ok :) då var en fråga besvarad :P äre nu nån som vet nån/nåra lackerings firmor i örebro lr runtom örebro?? :banana

Ringde också runt efter lite sökande på eniro...

Priset varierade från 2500:- till 6000:- .....Så ett tips! Ring runt till olika firmor eller lackerare!

Ser att du bor i örebro känner ens farsa som är lackerare kan höra med han vad de skulle kosta hos honom om du vill?

Mr.PB skrev:
2075376 Ser att du bor i örebro känner ens farsa som är lackerare kan höra med han vad de skulle kosta hos honom om du vill?
aa kolla gärna me honom va han tar, men är inte säker på att jag kmr få lacka om den av farsan, men d skulle vara schysst om du kollade d :D :banana

DjFlow skrev:
2077897 aa kolla gärna me honom va han tar, men är inte säker på att jag kmr få lacka om den av farsan, men d skulle vara schysst om du kollade d :D :banana
Det ska jag göra han är bortrest nu över påsk sa han förut men jag hör med han efter sen då :tummenupp
Så hör jag av mej till dej sen.

kostade inte mer än två tusen för mig... Men då gjorde jag allt underarbete själv!

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...