Lacka i Uppsalaområdet?

Sezzi

Utforskare
Gick med
3 Feb 2013
Hoj
2003 KTM 640 Enduro
Tjena!

Vet att jag är newbie här på forumet, har varit borta från hojåkandet ett tag.. :( Men nu är jag tillbaka, och undrar om någon har koll på var man kan få bra pris på att lacka tank och/eller kåpor i Uppsalatrakten? Inte ens säker på om jag vill göra det ännu, beror på hur budgeten ser ut inför sommaren :D

Trevligt att träffas iaf!

Antingen om du hittar någon hobbynisse som är "skaplig" på att lacka som kan göra det för en billig peng eller så lämnar du offert hos Wennco Art och frågar vad dom ska ha :) Finns väl en ung kille ute vid svista som hobbylackar lite? mitt emot preem-macken där? :)

Tack för tipsen!

Foccan jag testade en offert där iaf så får jag se.. ska höra med uppsala lackcenter också.

Vad bör vara ett rimligt pris för att lacka om en tank? Jag har aldrig gjort det förut.

Nån ung kille ute i Svista... jag kanske är trög men jag fattar inte riktigt... :)

Tack för tipsen!

Foccan jag testade en offert där iaf så får jag se.. ska höra med uppsala lackcenter också.

Vad bör vara ett rimligt pris för att lacka om en tank? Jag har aldrig gjort det förut.

Nån ung kille ute i Svista... jag kanske är trög men jag fattar inte riktigt... :)

Haha han ute i svista är lackerare, rätt ung, vet inte om han tagit sin hobbyverksamhet till en seriös nivå eller inte men han har hållt till vid garaget vid(vad jag förmodar är) hans föräldras kåk som ligger precis i korsningen vid gamla peem/motellet :P

Pris vet jag inte, en polare som va skyldig mig en tjänst lackade om min gratis >_<

Han i Sviesta jobbar med lackering där med inriktning motiv och även tatuerare.
Gör såklart vanliga jobb men är grym på att renovera skadade hojkåpor.
Rekommenderar honom starkt.

Wennco art heter företaget.
Anlitat honom en hel del när det gäller lack.

Han gjorde en tank till en custom som man skadat ordentligt .
Motivlackad från början av Ivve Hallberg.
Renoverad och det går inte att se vart skadan varit även fast det tog mitt i motivet!

Han i Sviesta jobbar med lackering där med inriktning motiv och även tatuerare.
Gör såklart vanliga jobb men är grym på att renovera skadade hojkåpor.
Rekommenderar honom starkt.

Wennco art heter företaget.
Anlitat honom en hel del när det gäller lack.

Han gjorde en tank till en custom som man skadat ordentligt .
Motivlackad från början av Ivve Hallberg.
Renoverad och det går inte att se vart skadan varit även fast det tog mitt i motivet!

AHA är det HAN som är wennco art? Hade jag ingen aning om, se där :D Bara sett ngn snubbe som stått och lackat där i flera år när man åkt förbi på väg till Björklinge eller till Edenhof golfbana! Fan man lär sig något nytt varje dag!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025