Lördagsgazz 27/6

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Statoil 13:00?

Finns det något intresse? Om ingen annan vill leda blir det Hörbyrundan.. :näsblod

Vilket tempo hade ni tänkt?

Vill gärna inte varva sönder motarden..

Vilket tempo hade ni tänkt?

Vill gärna inte varva sönder motarden..

Ett tempo som passar alla förutom de super duper ultra delux snabba, om det är jag som leder :gnissla
Mellan/Långsam kanske.. :hihi
Oavsett väntas det alltid på oss som tycker det går för fort och väljer att hålla ett eget lägre tempo! :tummenupp

Ett tempo som passar alla förutom de super duper ultra delux snabba, om det är jag som leder :gnissla
Mellan/Långsam kanske.. :hihi
Oavsett väntas det alltid på oss som tycker det går för fort och väljer att hålla ett eget lägre tempo! :tummenupp

Mjo mellan går ju bra att köra med motarden, men snabb då blir man något frånkörd på rakorna. :hihi

Dyker kanske upp, får se imorgon.

Last edited:
Tillräckligt högt intesseantal, vi kör!

Samling 13:00 Statoil Staffanstorp, avfärd 10 minuter senare..

Tillräckligt högt intesseantal, vi kör!

Samling 13:00 Statoil Staffanstorp, avfärd 10 minuter senare..

Måste det blir hörby? Kan tänka mig ner på dessa bredder. Kan leda om så önskas. Vill nämligen inte köra längre än till 15....

Måste det blir hörby? Kan tänka mig ner på dessa bredder. Kan leda om så önskas. Vill nämligen inte köra längre än till 15....

Nej, jag kör hellre på okända vägar :) Kom och led, är det fler som vill leda så är det starkast som leder! :tummenupp

PS: OBS! Ett krav är dock att jag får mat, helst skräpmat..

Nej, jag kör hellre på okända vägar :) Kom och led, är det fler som vill leda så är det starkast som leder! :tummenupp

PS: OBS! Ett krav är dock att jag får mat, helst skräpmat..

Hmm Jag sa inget om okända vägar men om du inte är rädd för grusväg så har jag ett par ess i ärmen.

kan vi inte köra en runda ner mot österlen eller nått imorrn middag/eftermiddag? eller Båstads turen :tummenupp

kan vi inte köra en runda ner mot österlen eller nått imorrn middag/eftermiddag? eller Båstads turen :tummenupp

ja kan kankse tänka mig österlen imorron.

Tack för en mycket trevlig runda ida symd att man inte hade gps lr me sig så man kunde spara rundan ti nästa onsdaggazz :D

Trevlig runda i underhållande tempo!!
Någon som såg röken av aidem när vi kom till grusvägen?? Han bara försvann :hihi :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park