Lördagsåka 6/10

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Suska K5a 1000
Jaha dax igen då..vi är några stycken som tänkte uto köra lite på lö :tummenupp

Ingen planerad jättelångtur..de ser vi då.. vart vi vill åka o va vädret ger oss..

Samlas på plattan o avfärd kl 12.00 på lö.

Så vi syns väl då?:yoparty

Jag och polarn kanske också dyker upp om vädret är schysst och om jag inte blir tvungen att jobba. Själv har man ju fullt upp med att köra igen hela säsongen nu på slutet efter att ha varit gipsad sedan i Maj. Som tur är har det varit riktigt fina dagar i Oktober :tummenupp

Hmmm..ja de här vädret tycker inte ens jag att de är roligt att köra i...så de blir andra planer för min del iaf..hoppas hoppas de finns nån barmhärtighet så vi kan få en varm o solig höst lö till iaf :tummenupp

Ja nån värme var det direkt inte idag. Tog en tur från Indal-Bergeforsen-S-vall-Indal med lite snurrande inne i stan, lite småkall om fingrarna kan man väl påstå. Men man måste ju offra sig när man åker med nytaget kort och ny hoj, säg den kyla som stoppar då. :)

Hoppas det blir nån sån där onsdag/lördagssväng av så kanske man hänger på, såvida det inte är racingtempo för då hamnar man väl i diket, rookie som man är!

Vi kom precis hem efter att ha lagt nästan 20mil runt Sundsvall med omnejd och hälsat på folk. Lite småkallt, men det funkade rätt bra ändå med däcktemp odyl. Lite hjulspinn blev det ändå på vissa ställen :) Faan va härligt ändå att kunna köra hoj igen trots att det gör helvetes ont att växla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT