Hardrock Ragge
Lifetaker and heartbreaker
- Gick med
- 27 May 2005
- Hoj
- Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Vaknade upp inatt och det var en skön låt på MTV (blev lite förvånad att dem kör musikvideo fortfarande), memorerade vad den hette för att kunna ladd... ehh... KÖPA den idag men mitt minne och jag har visst olika definitioner av att memorera saker för nu minns jag inte! 
Det var en rätt lugn låt, tror den hade ordet "forget" i låttiteln, typ "the girl i had forget".
Videon var en karl som sjöng, stod framför nån form av vägg indelat i olika färgglada fält och han hade ibland en kroppsmålad tjej bredvid sig och i slutet av videon så försvann färgen från henne (dem spelade sekvensen där dem målade henne baklänges helt enkelt. Dock bara att färgen försvann, inte massa folk med penslar.)
Så, lagom luddigt... nån som kan hjälpa?

Det var en rätt lugn låt, tror den hade ordet "forget" i låttiteln, typ "the girl i had forget".
Videon var en karl som sjöng, stod framför nån form av vägg indelat i olika färgglada fält och han hade ibland en kroppsmålad tjej bredvid sig och i slutet av videon så försvann färgen från henne (dem spelade sekvensen där dem målade henne baklänges helt enkelt. Dock bara att färgen försvann, inte massa folk med penslar.)
Så, lagom luddigt... nån som kan hjälpa?