Låtar utan text.

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Nån som vet var man kan hitta diverse musik som vanligtvis har texter, men utan texter?

GLAD LUCIA på er! (förväntar mig gratulationer på namnsdagen) :)

Gå in på DC, sök på "karaoke cdg". Dessa mp3-filer är utan sång, cdg-filerna är texterna för karaoke och kan användas tillsammans med winamp om man skaffar en plugin.

Var var du i morse ???

Satt hemma och väntade på att du skulle komma och sjunga,i vilket fall grattis på namnelidagen.....Lucia-jävel :pannkyss

Långa farbron skrev:
Han har redan en.

En riktig Lucia övar varje dag!

Man har ju fått konkurrens av en mängd falska lucior runtom i landet, ja det har till och med förekommit att barn utgett sig för att vara lucior. Det är otäckt när det börjar krypa ner i åldrarna!

Som företeelse är Lucia både gay och straight, och privat har jag inte några som helst krav på en partner bara denne helgar julen. Detta beror på ett riksdagsbeslut förra året som tvingade mig att byta till sk. tvekön som ett led i regeringens jämlikhetspolitik (sk. individuell könskvotering). Därav mitt motsägande yttre.

chrilla skrev:
En riktig Lucia övar varje dag!

Man har ju fått konkurrens av en mängd falska lucior runtom i landet, ja det har till och med förekommit att barn utgett sig för att vara lucior. Det är otäckt när det börjar krypa ner i åldrarna!

Som företeelse är Lucia både gay och straight, och privat har jag inte några som helst krav på en partner bara denne helgar julen. Detta beror på ett riksdagsbeslut förra året som tvingade mig att byta till sk. tvekön som ett led i regeringens jämlikhetspolitik (sk. individuell könskvotering). Därav mitt motsägande yttre.

Motsägande ?? du menar motbjudande??

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...