Låt i SAAB-reklam...

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
I den senaste SAAB-reklamen spelar dom en låt där en tjej sjunger.
Nån som vet vad det e för låt? Det e säkert nåt specialskrivet just för den reklamen. Tycker låten e bra...
Reklamen är för en kombi och bilen kör ut från en tunnel eller nåt sånt i slutet av reklamen...

// Lena

Det där kan mycket väl vara en stark kandidat till årtiondets absolut sämsta låt!
Fast vad kan man förvänta sig av en reklam för SAAB?

Fi helvet! :zpy

Oh Laura heter dom...
Release me heter låten, ligger ute på nätet på ett par ställen, jag har den på mobilen...

Låten ÄR kass, men jag kan ändå inte låta bli att lyssna på hennes röst.

Så enkelt, så simpelt, så magiskt, så...BRA!
:tummenupp

låten i sig är inge vidare, inte heller svennebilar som saab eller volvo skulle aldrig sätta mig i en..) men i symbios med saab så passar den sketabra "release me" - får mig att tänka på en svennson som åker saab bara för att åka från a-b, men drömmer om en porsche .... även fast han har råd, men är för sparsam, och istället ser ner på porscheägare å blockar vänsterfilerna. jävla sosse :mad:

åker helre 1 år gammal merca, bmw, audi eller vad som helst för samma pengar, men snälla neej, inte saaab/volvo. deras biopower är dessutom skräp.. deras flygplan störtar också :D

:huvet

Last edited:
låten i sig är inge vidare, inte heller svennebilar som saab eller volvo skulle aldrig sätta mig i en..) men i symbios med saab så passar den sketabra "release me" - får mig att tänka på en svennson som åker saab bara för att åka från a-b, men drömmer om en porsche .... även fast han har råd, men är för sparsam, och istället ser ner på porscheägare å blockar vänsterfilerna. jävla sosse :mad:

åker helre 1 år gammal merca, bmw, audi eller vad som helst för samma pengar, men snälla neej, inte saaab/volvo. deras biopower är dessutom skräp.. deras flygplan störtar också :D

Jag håller helt med angående märkesbögeriet. Men fick en 9-3 BioPower som tjänstebil för några veckor sedan. Har sen dess kört 200 mil och är riktigt nöjd. Kan inte annat än att rekomendera. Den bästa miljöbilen på marknaden när det gäller motor.

Du verkar vara en välbalanserad individ, säg mig, fick du ingen kram som barn? :va

Nu är jag rätt gammal då med 33 år, men det är fan en av de bästa reklamer jag sett.

Slow-mo, den låten, + att det tar ett tag innan produkten kommer. Lysande.
På bio kändes den hur grym som helst.

Jasså. Så du åker så mycket hellre en tysk variant av Volvo/Saab? Vad är den egentliga skillnaden?

Heil på dig :P.

Jag hat en Saab 9-5 biopower som tjänstebil. Det är ingen drömbil men jag är riktigt nöjd efter har kört 1700 mil.

Jasså. Så du åker så mycket hellre en tysk variant av Volvo/Saab? Vad är den egentliga skillnaden?

Heil på dig :P.

Du har inte kört så mycket tyska bilar, va? Finns det något annat land där volvo och saab säljer stora volymer av ex v70 än sverige?? (kontra givetvis mercedes, audis och bmws försäljning)

Det är märkligt att volvo och saab säljer så mycket som de gör i sverige. Men å andra sidan röstar många rött i sverige utan att egentligen reflektera vad de röstar på... Mamma och pappa har alltig gjort så, så då måste det vara bra?

Däremot Vincent - Dont Hate On Me som är med i reklamen för 3, den är grym. Kan inte sluta nynna på refrängen, "This is for you, this is for me..."

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti