Långfredagsträff?

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Vi har nu en hyfsat lång medlemslista, och jag tycker att det är dags att vi samlas så många som möjligt så att vi får träffas allihopa. Och vilket bättre tillfälle än långfredagen när de flesta av oss (förhoppningsvis) är lediga? Vädret verkar ju spås bli helt okej så vad säger ni? Kan ju bli maffigt att åka kortege genom stada om vi blir några stycken..... :cool:

Penguin skrev:
Vi har nu en hyfsat lång medlemslista, och jag tycker att det är dags att vi samlas så många som möjligt så att vi får träffas allihopa. Och vilket bättre tillfälle än långfredagen när de flesta av oss (förhoppningsvis) är lediga? Vädret verkar ju spås bli helt okej så vad säger ni? Kan ju bli maffigt att åka kortege genom stada om vi blir några stycken..... :cool:

Givetvis pingvinen! Klart vi tar en liten påskträff. Det är bäst att passa på när vädret är bra.

HMM

i sthlms trakten eller??

tja

Re: HMM

Monster skrev:
i sthlms trakten eller??

tja

Med tanke på vårt fina "klubbnamn" kan jag nog sätta en peng på att vi utgår från Uppsala... men det är väll inte helt otroligt att vi passerar Stockholm under dagen. Vem vet.

Det här låter helt OK! Jag är med till 16.00 tiden på fredag i alla fall. :tummenupp

JoS skrev:
Det här låter helt OK! Jag är med till 16.00 tiden på fredag i alla fall. :tummenupp

Men hur har ni råd?
Skiter ni pengar eller?
Är det bara jag som måste vänta tills maj, innan jag kan börja gasa :crash

Jag får väl nöja mig med lite skoteråkning i härjedalen :rolleyes:

Prioriteringar min gode vän, prioriteringar. :fakta

Alternativ tolkning: man skiter i allt annat och har inget liv i övrigt. :mattias

U-A Loranga skrev:
Men hur har ni råd?
Skiter ni pengar eller?
Är det bara jag som måste vänta tills maj, innan jag kan börja gasa :crash

Jag får väl nöja mig med lite skoteråkning i härjedalen :rolleyes:

Var inte du och licensgasade på Gälleråsen för lite sedan? Eller var det bara teori då?

Penguin skrev:
Prioriteringar min gode vän, prioriteringar. :fakta

Alternativ tolkning: man skiter i allt annat och har inget liv i övrigt. :mattias

säg någon tid vid pumpen bara så är jag där! hårig o dan.. o med öron..
kryptonit , j0s och jag får väl åka lite efter er andra då = ;P

Sphyrna skrev:
Var inte du och licensgasade på Gälleråsen för lite sedan? Eller var det bara teori då?

Japp, men om ekonomin inte tillåter att ha hojen påställd, så måste man ställa av den eller ??

zeal skrev:
kryptonit , j0s och jag får väl åka lite efter er andra då = ;P

Nåja, det kommer nog helt naturligt utan att ni behöver göra något särskilt :D

U-A Loranga skrev:
Japp, men om ekonomin inte tillåter att ha hojen påställd, så måste man ställa av den eller ??
Jo, så är det.

Det var inte menat som någon pik Loranga....

Sphyrna skrev:

(kryptonit,jos,zeal) :finger gör såhär: :whip med : :crash <- sphyrna

:P

det där var inge snällt sagt.. *grr* :p
/z

Sphyrna skrev:

Det bästa är att OM vi "helt naturligt" hamnar sist så kan vi alltid skylla på våra nya fina huvor.
Vad skall du skylla på?! :crash

JoS skrev:
Det bästa är att OM vi "helt naturligt" hamnar sist så kan vi alltid skylla på våra nya fina huvor.
Vad skall du skylla på?! :crash
Rutten teknik och dålig hoj!

Jag är förmodligen med på åkturen :bow

Den fina hjälmen har jag givetvis på mig :cool:

Som det känns nu så kanske jag ställer på min pärla på Torsdag..

Om så blir fallet så kan ni ge er fan på att jag hänger med :fakta

Back