"Lånar tråden lite..."

Eleganten

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2008
Hoj
Hornet 600 -06
Är det bara jag som är sjukt less på detta fenomen?

Antingen så finns det en tråd om samma sak, å då får man ju det svaret man söker utan att behöva ställa frågan själv i en ny tråd. Eller så har man ju en annan fråga å därmed borde man ju starta en ny tråd med denna fråga...eller?

Som det är nu så är det sällan nån "lånar lite" utan ofta kapar man helt enkelt tråden helt eller så får man helt plötsligt två diskussioner i samma tråd vilket inte bara blir förvirrande, utan sabbar även till viss del möjligheten att söka i gamla trådar efter som rubriken blir helt missvisande till innehållet.

Kan vara så att det är jag som är en surgubbe...men är det inte dags att göra nåt åt detta?

Jag lånar tråden lite, för jag vet att många kommer läsa den o då bör jag ju få ett svar.

Hur fan fungerar en 4-taktsmotor egentligen. Folk jag har pratat med säger att den exploderar, men jag har då inte flugit av den än så länge?
Min är hel, inte söndersprängd, så ljuger dom då eller?

Jag lånar tråden lite, för jag vet att många kommer läsa den o då bör jag ju få ett svar.

Hur fan fungerar en 4-taktsmotor egentligen. Folk jag har pratat med säger att den exploderar, men jag har då inte flugit av den än så länge?

Haha, men Ricken, för i helvete!!! :rofl

det verkar onekligen så, om du inte fått en snikversion av en fyrtaktare... som bara små puffar ist för att explodera, tål klart att undersökas :tummenupp

exploderar den inte så har du för lite trimmat. på med ett fett jäkla badabingtech sprut och en herrejösses turbo och en massa lust(ras)gas så ska du få se på explosion. lycka till:yoparty

Att någon lånar tråden är väll inget att bråka om. Brukar ju oftast vara något som är relaterat till det som då diskuteras. Är det helt jäddra OT så brukar trådkaparen få reda på det...

Okej helt uppenbart är det är jag som är en jävla surgubbe helt enkelt!

Men det är lugnt jag är van!:tummenupp

Okej helt uppenbart är det är jag som är en jävla surgubbe helt enkelt!

Men det är lugnt jag är van!:tummenupp

Ja, så är det nog :)

Om man som trådskapare stör sig på att någon lånar tråden kan man ju dessutom ta upp det med en moderator :tummenupp

Annars är det väl skönt att slippa 3 trådar som handlar om nästan samma sak?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman